Özgürüm adı altında başına buyrukluk öyle bir virüs haline gelmiş ki bazen ilişkileri bitiren en büyük nedenlerden biri olarak karşımıza çıkabiliyor. Siz bu konuda kendinizi nasıl görüyorsunuz, konu hakkındaki düşünceleriniz neler?
Başına buyruk olmayı güzel bir meziyet sananlardan mısınız?
Başına buyrukluk değil herkesin kendi kararını kendisi verebilmesi gerekiyor. Insanların düşüncelerine müdahale etmek ters teper. Fikirler söylenebilir ama müdahale olmamalıdır.
En İyi Cevaplar