Yaptığınız sinsi ve kurnaz planlar olumlu sonuç vermeyince ne yapıyorsunuz?

Hiç boşuna ben öyle bir şey yapmam demeyin, hepimiz yapıyoruz.

Günler önce yeni bir yere taşındım. Eski apartmanımda herkes beni sever ve ne yemek yapmışlarsa arada sırada verirlerdi. En azından ev yemeği yemiş olurdum. Bu yeni yerde tık yok.

Her neyse Migrostan alış veriş yaptım ve bana "60 lira üzerine 1 liraya peynir hediyemiz var" dediler. Ben de iyiymiş dedim ve aldım. Bir de ne göreyim 1,5 kilo lor peyniri. Nasıl tüketeceğimi bilemedim son kullanma tarihinin bitmesine 3 gün var. Eve giderken yufkacıdan 10 tane yufka, 12 tane yumurta, 1 kalıp tereyağı, bir kilo yoğurt, bir pakette çörek otu aldım. Karşımda oturan teyzeyi yakalayınca "Teyzecim bunları bana marketten hediye verdiler ama kullanamıyorum, al senin olsun" dedim. Börek yapar da verir bana da diye düşündüm. "Ahh yavruum çok teşekkürler, Allah razı olsun" dedi ama 1 hafta oldu ne börek var ne çorba. Hinlik yaptım ama başarılı olamadım. Ne yapsam ki?
Yaptığınız sinsi ve kurnaz planlar olumlu sonuç vermeyince ne yapıyorsunuz?
Cevapla