Ben biriktiriyorum ne olur ne olmaz ileride lazım olur diye. Zaten para harcamayı (israf derecesinde olan yoksa cimri değilim) sevmem..
#zєยรยภђєгครı
#zєยรยภђєгครı
para biriktirmeyi sevenlerdenim yeni evli olduğum için arada bişiler oluyor pek biriktiremesek de eşimle birlikte yatırım yaptık zamanla birikcek tabi eşimin bilmediği bir hesabım var onda da biriktirdiğim bir miktar para var biriktirmeyede devam ediyorum ilerde lazım olur diye
Tebrik ederim hem evliliğiniz için hem de tasarruflu oluşunuz için
tabi ilerde ev almak istiyorsak bunun için biyerden başlamak lazım herkeze öneririm.
15 yaşımdan beri biriktiriyorum ve Üniversitede aşırı işime yaradı.
parayla ilgili sorunum yok dün gece kapanıştaki hesap bu saymadım daha bugün bankaya gideceğim çeklerin günü geldi tahsilata çıkacağım bunun 14-15 katı falan olur heralde akşama nasip bakalım :) ...
para biriktirme gibi bir huyum yok ama tasarruf edebilmek için borçlanırım. borçlandığım zaman ödüyorum ama aynı parayı her ay bir kenara koy desen yapamıyorum
Cevap
57Cevap
He biriktiriyorum 1700 tl nin neresini biriktirecem ay sonunu zor getiriyoz 3 defa kaşar peyniri üç defa paket nohut alsam maasın yarısı gitti zaten
Ben biriktiren biri degilim ama para ayıra bilene helal olsun bu zamanda birikim imkansız gibi birsey
Biriktirdim işime yaradı işyerinden ayrıldım 2 aydır idare ediyorum cok şükür.
Biriktiriyorum nerede kullanacağıma henüz karar veremedim.
Çalışınca biriktiriyorum çalışmayonca kimseden almam onun için biriktiremiyorum
İhtiyacım olanı alıyorum, ihtiyacım olmayanı almıyorum, sonuçta param bitiyor
evet deli gibi para biriktirdim bı yılda tamı tamına yemeden içmeden 56 bin tl rekor
Evlenilecek kadınsın ben para tutamıyorum eşim umarım tutumlu olur batarız yoksa😁
Hayvan gibi calisip hayvan gibi yeme prensibine sahibim nedense ogrenci oldugumdandir.
Evde kumbara var ortak herkes 1 er tl atıyor kurban geldiği zaman hayvan alıcaz şimdiden kurban parası çıktı 😄 Size de tavsiye ederim biriktiremeyenler için.. evet az çok köşe ye attığımız oluyor
başaramadığım şeylerden birisi bir türlü birikim yapamıyorum harcıyorum
Biriktirdim ev aldım tekrar biriktirmem daha biriktirmek sıkıcı😃
Yarini degil. Gelecegi dusunerek hareket edip yerinde harcarim
Hayır habire dışardan yemek yiyorum abur cubur da yiyorum çok
Parayı kazaniyorum ve harciyorum birikime gelince ev aldim yeterli simdilik
para harcamayı severim ama Allah hep harcadığımdan fazlasını kazanmayı nasip eyledi..
bazen evet bazen hayır. çok başarılı değilim ama :D
Bazen evet bazen hayır.
Bazen biriktiriyorum ama harcadığımda da çok gidiyor. Denge kurmak zor. Alım gücü Türkiye'de düşük olmasının da etkisi var tabiki.
bende birikitiriyom ihtiyacım olmazsa ama sende baya cimri tipi var :D
çok pis biriktiririm 😊
Sen bana çok samimi çok minnoş biri gibi geliyorsun yaaa :-)
o senin minnoş ve sevimli kalbin bence :))) 😇😌
Teşekkür ederim ama gerçekleri söyledim :-)
sağol tatlım 😗😗😗😘
Biriktiriyorum vadeli hesabım var oraya atıyorum.
Biriktiririm fakat şu sıralar biriktiremiyorum.
Kenarda var yeterince malum evlenme yolundayim:)
Tasarrufluyumda biriktirmek nasip olmadı.
Kazanıyorum. Harcıyorum. Bukadar basit 😂
Ben aylardir maasimi cekmedim
Banada senin gibi biri lazim:)
Kıyıda köşede var birşeylerim :)
ben parayı amaç değil araç olarak görüyorum
Biriktiriyorum biriktirebildigim kadar
Para mı o ne ya ben parasız yaşıyorum
Herzaman birikim şart yatırım amaclı
Hem harcarmm hem biriktirriim
Para biriktir de beni şeye götür
Neye
Burger ve sinema 😇
Beleşçi tolga
Buna beleşci tolga degil sana cimri denir 😑 akşam 9.5 10 gibi ararım unutturma
Ders çalış tolga hem ben cimri değilim ki
Akşam aricam yakışıklı uyudum 🙄
Yoo, elime geçeni yiyorum
Evet biriktiriyorum 700 tl biriktirdim
Ben ev aldım onu ödüyorum yatırım sart
nerde ancak geçiniyoz işte
ben biriktirdikçe kaçıyor namussuz
Harcamıyorum hic biriktirmiyorum
Gerek yok biriktirmeye harca gitsin
Imkanlar el vermiyor borç varken biriktirmk zor
biriktiriyorum her gün 10 kuruş atarak :s
Evet çünkü harcayaçım kimse yok
Birike birike 45 bin oldu şükür
Tebrikler sana ben biriktiremiyorum
başarılar sana kardeş aferin
Kim tuttu o yuttu misali
Devir tasarruf devri
evet bırıktırırım
Biriktiriyorum.
Biriktiriyorum
Benim arada bir harcayasım geliyor zor tutuyorum kendimi avutuyorum :-D
Kumbara yap kumbara😂
Zaten harcayamıyım diye parayı direk bankaya hesabıma yatırıyorum :-D
Hesap kartını bana ver ki harcama 😂
Hayır malesef:/
Sayılmaz.
çatır çatır harcarım
Biriktiriyorum
Hep harcarım
Evet biriktiyorum :P
Pek değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar