Universite dönemlerinde geceleri herkes evde uyuduktan sonra ben derslerimi okumaya başlardım. Gecenin sakinliği, sessizliği, ay ışığı benim için özel..
Bazen insan mutsuzken geç uyur diyolar, bazen mutluyken.. Siz ne zaman çok uyursunuz?
IQ yüksek olan insanlar geç uyurmuş. Siz kaçta uyursunuz?
Çok saçma o iş yok işte. 00.30 civarı yatanların IQ su 75 01.09 da yatanın 100 ben ,3 de yatıyorum her gece 😀😀. Normalden biraz daha zeki olduğum söylene bilir ama. Yani çok zeki filan değilim şimdi gerçekçi olalım günümüzde saat 11 de yatanlara tavuk diyorlar Genç nesil zaten 2 den aşağı yatmıyor ama dünya canım dan geçilmiyor çok çelişkili bir saçmalık başka bişiy değil
Bediüzzaman Said Nursî Hz. "Fıtri uyku beş saattir." der.. Yatsıyı kılar yatar, teheccüde kalkar ve sabah namazına ve sonrasında ilimle, zikirle meşgul olurmuş..
Sohbet normal-günlük işe, derse gitmeli olan insanlardan gidiyor.. hangi bilim adamı olmuş bilmiyorum bir kaç saatden bir 30 dakika uyurmuş, böylelikle de günde 4 saat uyumakla nornal halde olurmuş. Uyku düzeylerini bozan çok az sayıda insanlar var ama bu doktorların söylediklerini değiştirmez.. benim dersle ilgili çok az, hatta uyumadığım zamanlar da oldu.. sonrasında ne oldu? Çok hastlandım
Şöyle de bir şey var; gece geç uyuyan insanlar zekidir değil, zeki insanlar gece geç uyur. Aradaki farkı ayırt etmek lazım. Her geç uyuyan Junior Einstein olmuyor maalesef, çoğu işsizlikten.
Çoğu zaman gece 2 ya da 3 gibi falan uyurum bazen de sabahın ilk ışıklarına kadar sürer kafama bir şey takılır uykum kaçar yatağın içinde döner dururum eğer bu doğru ise ıq'yü alın uykumu verin ben uyumak istiyorum. Sanırım doğru tesla'da maksimum uç saat uyurmuş
Iq falan bilmem de düşünen insanın beyni aktiftir, aktif beyinli insan başarılı olur. Konumuza gelirsek, düşünen insan zekidir, akıllıdır ve bu insan yatağa yattığında da düşünmeye, problemleri çözmeye devam eder. Yattığında hemen uyuyamasının sebebi beynin devamlı aktif olmasıdır. Kendimden biliyorum
Arkadaşlarım uyuduktan sonra ben ders çalışırdım diyerek geç saatlere kadar uyumadığı ve zeki olduğunu söylemeye çalışman çok acınası bir durum senden zeki olmanı bekleyen yok. Ve zeki bir insan ben zekiyim diye birşeyler de ima etmez süper zeka.
Ben kimseye zeki olmamı isbat etmiyorum... şu an benim düzenli bir hayatım var 11, 12de uyurum sabah 7de uyanırım.. sadece o dönemlerde okumuştum: "geceleri hafızaları daha iyi olanların IQ'sü yüksek oluyormuş" :))
Boş laga luga onlar, onların zamanında yaratıcı düşünce vardı onları uyutmayan yaratma arzusuydu. Şimdi bizde öylemi? Kim kimi fap dı şu kız güzel mi , şunla.. olur mu diye geçiriyor insanlar gecelerini.
Uykularm gerçekten çok düzensiz bunun sınav dönemlerinde faydasını da gördüm çünkü gece bile çalışabilen biriyim ama bu çok kötü etkiliyor aslında her zmn yorgun hissediyorsunuz
Umarım ıq ile bir ilgisi vardır da mutlu olaym bari ahahah
Iq su yüksek insanlar gecesini gündüzüne katıp her anını dolu geçirdiği için geç yatıyor. Bizim gibi ks de instada takılmaktan uyuyamayanlar sayılmıyor 😄
Saat gece12 gibi uyurum ama kesinlikle ne kendimi IQ su yüksek biri kadar zeki nede IQ su düşük biri kadar salak görüyorum zekanın uykuya mal edilmesi bence mantıksız
En ne zaman şöyle delikliksiz 8 saat uyuduğumu hatırlamıyorum günlük uyku saatim toplam 3 4 saat oda en fazla... zeki miyim bilmem ama psikolojimiz kesin bozuktur 🙄🙄🙄
Herkes kaçda uyuduğunu yazmış önemli olan kaç saat uyuduğudur. Ben 12 de yatıp 6 da kalkıyorum, 2 ya da 3 de yatsam 3 saat uykuyla zeki olunur mu hiç :)
Onu bilmiyom da ne kadar salak insan varsa kafayı koyduğu gibi uyur. her kafayı koyduğu gibi uyuyanlar alınmasın. kesişim kümeniz var diye salak sayılmazsınız 😂
Sağlık problemim yoksa her gece 4 ten önce uymumam genelde 5i bulur. Gecenin sessziliği, huzuru ve yalnızlık duygusunu çok seviyorum. Gece okuyorum, gece izliyorum ve gece daha derin düşünebiliyorum.
En İyi Cevaplar