Hatalarınızdan ders almak yerine; hatalarınızın suçunu başkasına atıp kendini aklamaya çalışmak bir kişilik sorunu mudur?

Hatalarınızdan ders almak yerine; hatalarınızın suçunu başkasına atıp kendini aklamaya çalışmak bir kişilik sorunu mudur?
Yaşadıklarımız...
Olan biten sevdiklerimiz sevmediklerimiz mutlu olduğumuz anlar ya da olmadığımız anlar..
Canımızın yandığı kalbimizin kırıldığı o derin anılar..
Hayal kırıklıklarımız
Bütün bunların hepsi bizim seçimlerimiz sonucunda oluştuğunun farkına vardığımız halde
neden suçu başkasında aramayı sürdürürüz?
Hataları kabul edip ders çıkarmak yerine..
Olmadı o beni sevmedi bana güvenmedi inanmadı deyip
kendimizi aklama derdine düşüyoruz ki?
Hatalarını kabul etmeyen insan sizce güçlü kişilikli bir insan mıdır?
Kişilik sorunları olma ihtimali nedir?

Hatalarınızdan ders almak yerine; hatalarınızın suçunu başkasına atıp kendini aklamaya çalışmak bir kişilik sorunu mudur?
Cevapla