Bir şeyleri "Kabullenmek Zorunda Kalmak" kadar, daha acı bir şey var mıdır bu hayatta? Neleri kabullenmek zorunda kaldınız?

Dışımızda gelişen ve istemediğimiz olaylar, gerçekler karşımıza çıktığında zorlanırız, kabullenemeyiz. Çaresiz, kaygılı, tedirgin bir ruh haline gireriz. Kabullenmek güçtür.

İnsan sarsılır ve huzursuz, kaygılı, mutsuz, enerjisi düşük, çaresiz hatta zavallı bir duruma düşebilir. Sanki çıkmaz bir sokakta, bir labirentin dolambaçlı yollarındadır. Acı ile kıvranır ve mantıklı bir yol, bir çözüm bulmak için çırpınır.

Tek çıkar yol, gerçeği ve onun neden olduğu acıyı kabullenmektir. Yaşamın bizden istediği budur; kabullenmek...

Siz neleri kabullenmek zorunda kaldınız?
Belki de kabullenmemeyi mi kabullendim...
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi
Güncellemeler
+1 yıl
Guncellenince görüş gelmiyor ki
Bir şeyleri "Kabullenmek Zorunda Kalmak" kadar, daha acı bir şey var mıdır bu hayatta? Neleri kabullenmek zorunda kaldınız?
Cevapla