"Bazen o kadar iyi niyetli oluyorum ki benim bile kendime kazık atasım geliyor." - Paccoz. :)))
Cevabın nedir?
Cevapla
Paçoz mu 😂😂
Estagfurullah 😉
Karakter meselesi işte ama etrafta kötü niyetli insan çoğaldı ve azınlıktalar..
Onun için şu lafı çok severim her yere de yazarım bu konuya da tam uyacağını düşündüğüm için 👇
"Iyiler çıksın karşına"191 Yorumla- +1 yıl
Cümleyi söyleyen arkadaşın mahlası paccoz. :)) Yakışıyor da Ona. :))
Babaannemde "Allah iyilerle karşılaştırsın" derdi. :)) Ve maalesef sorun kötü niyetli insanlar aslında. - +1 yıl
Sanirim su an teksin.. :)))
Yok canimm irezillik bir durum yok.. :))))
Kusaklarustu bir soz oldugu cok belli zaten.. :))) - +1 yıl
Abidin Dino 1 pacoz 2.. :))) Ben de bunlari not alayim zihnime.. :))) Malum benim sunger boblu not defterim yok.. :)))
- +1 yıl
Cok unutkansin tabiiki vardi.. :)))
Icindeki cocuk her daim yasamali.. Yoksa dunya zaten yeteri kadar kotu, yeteri kadar yetiskin var.. :)))
Ileride o hatiralar daha sonraki kusaklara miras kalacak bir kitap dahi olabilir.. :)) - +1 yıl
Esasında unutkanda değilimdir niye oyle oldu anlamadim 🤔😄😄
Ben seviyorum zaten cocuk ruhumu 😇😊
O biraz şüpheli bizden sonraki nesil saşırtici derecede teknoloji meraklısı anı hak getire 😎
Benim notlara güvenilir birilerine teslim etmem gerek 😄😄
ya da duvara gömüyim ilerde arkeologlar bulurda degerlenir belki 🙃😂 - +1 yıl
Cocukluktandir.. :)))
Guvenilir biri bulmak zor ama zaman kapsulu icine koyup gomebilirsin, bu fikir harika.. Hem heyecan verici.. :))) - +1 yıl
Dayanıklı bir şişe yeterli olacaktır. :))
- +1 yıl
Aoç neymişki? :))
- +1 yıl
Sut mu uretiyormus onlar ne guzel :)))
- +1 yıl
Aaa bilmemene şaşırdım 😳
Genelde büyük marketler ve satıs merkezletin de var 😉
Tavsiye ederim biz yıllardır kullanıyiruz hoş ben eskiden kutu sutü içerdim sonrasında başladım bu sute ama annem yoğurt yaparken de bu sütü kullanır güvenilir 👍😊
Bir de sütlü çay içince sütünü de düşünmek gerek tabii 😄 - +1 yıl
Cidden bilmiyordum.. :)))
Ben direkt ureticiden aldigimdan varligindan da haberdar olmayabilirim tabii.. :)))
Sutlu cay icin sutte onemli cay da onemli tabii.. :)) - +1 yıl
Ismi olmayandan direkt ureticiden.. :)))
Biskuviyi de aoc'den mi alalim? :))) - +1 yıl
Kakaolu biskuvi efsane.. :))) Ayarini iyi bilirim.. :)) Ama cayin dibini icmemek gerek biskuviyi batirinca.. :)))
Torku yaptiyda aoc de yapabilir bence :))) - +1 yıl
Bu arada aoç dedik aklıma şu geldi 👉ama ilk önce kesinlikle Atatürke 😍
bir saygisizlik veya başka bir şey anlaşılmasın
Benim bir dizim vardi leyla ile mecnun çok geyik çok matrak bir diziydi 😄😄
O dizinin bir bölümünde Atatürk Orhan 🙃Çiftliği yapmıslardı hatta konuk orhan gencabaydi 😄😄😄😄 - +1 yıl
Severim cay biskuvi iyidir.. :)))
Cizgisini siz biliyorsunuz sasmaz umarim sasmasin da.. :)))
Hatirliyorum o bolumu cok severdim Leyla ile Mecnunu.. :))) Ataturk kismi kalsin Ormani Orhani istedigi zaman degisebilir.. :))) - +1 yıl
Mutlu ol yeter kimseyi sarmadi.. Ben arka arkaya 3 kez izlemissimdir o seriyi.. :)))
En guzel sahneleriydi Ismail Abiiiii Hoopppp Neeeyyyy :))) - +1 yıl
Ben de en cok Behzat C ile olan ortak bolumu seviyorum yaa hastasiyim.. :)))
- +1 yıl
Kesinlikle, guzel ekipti senaryo harikaydi.. :)) Keyifle izledigimiz bir dizi oldu ama o da mazide kaldi.. :)))
- +1 yıl
Ikisini de izlemedim.. :))) Hatta ben leyla ile mecnun ve Behzat C den sonra hic dizi izlemedim.. :))))
- +1 yıl
Evet ozellikle Behzat C hayatimin dizisidir.. :)))
Fringe de en sevdigim yabanci diziydi.. Onu da en az 3 kez izledim seriyi.. :))) Sadece 5. sezon pek sarmamisti beni.. - +1 yıl
Kesinlikle harika. :)) ki benim yabanci da olsa yerli de dizi kulturum yoktur.. :)) Keza sinema da oyle..
Ama Behzat Ç cok baskaydi diyebilirim.. - +1 yıl
Benim tv dizim kalmadigi icin hep bilgisayardan izledim dizilerimi.. :)))
Aa bak tiyatroyu cok severim iste.. :)) - +1 yıl
Yakinlarimda bir kultur merkezi var ayda 3 4 oyun olur kis doneminde bir cok zaman kacirmam.. :))) Cok fazla hobim kalmadi zaten, kitaplar disinda..
Bir de Izmirde tiyatro salonlari her oyunda full ceker genelde.. :))) - +1 yıl
Firsat yaratmaya calisiyorum.. :)))
Izmirin bir baska artisi da kultur sanata verdigi onem.. :)) - +1 yıl
Kesinlikle oyle ama kultur sanat konusunda Ankara cok daha iyi.. :)))
E sen kapi kollarindan kurtulmamis miydin? :))) O kapi kolu birakmayacak pesini.. :)) - +1 yıl
Ankarada iyi evet kültur metkezleri var ama şöyle bir durum var muhtemelen oradada öyledir saat sıkıntı geç saatlerde hep oyunlar 😎
Bu okuldaki kapı kolu 😂😂😂
Oraya müdahale edemiyorum haliyle 😂😂😂
Ama kapinı koluna takılinca senin konu ve konuştuklsrımiz geldi aklıma dile getireyim dedim 😄😄😄😄 - +1 yıl
Ben saat mefhumundan habersiz biri olarak gec saat kavramina pek yakin degilim.. :))) Muhtemelen oyledir burada da gec saatlerdedir.. :)))
Tum kapi kollarimi asik sana anlamadim ki, o kadar mi yalnizsin.. :))) - +1 yıl
Benim ablamlar malatyada ve her daim gidiyorlar tiyatroya 😄
Burada bir iki arkadaşım var tiyatro konusunda bana ayak uyduracak ben de tek gidip izlemeyi sevmem 😄Onun için malatyayı bekliyirym gidince takıliyım onlara 😊😊
🙈🙈senin konununa göre burdan boyle bir sonuç çıkıyor degil mi 😂😂😂😂
Ama gıcık şey ya tam koştur kostur gidiyirum bir anda zank diye durdum her defasinda da şaskınlikla yine mi kapı kolu diyorum 😂😂😂😂😂 - +1 yıl
Vayy Sivasta devlet tiyatrosunun cok kaliteli ve aktif oldugunu biliyordum ama Malatyayi bilmiyordum.. :))) Ben de yalniz gitmeyi cok seviyorum senin aksine.. Sen ilk firsatta git Malatyaya ama kapi kollarina dikkat et.. :))))
Yani mantik olarak boyle bir sonuc cikariyoruz.. :)) Evet cok sinir bir durum Allahtan kiyafetini yirtmiyorsun.. :))) - +1 yıl
Ben tek başima dediğim gibi pek anlamlı gelmiyir illa anımda biri olacak kritigini yapacağım 😄😄
Malatyanın kültur merkezi çok süper zaten sehir bütünüyle harika gorulmeye deger ve sanat tarihi abidesi 🤗👌
Yarı yil tatilinde insallah 🛩😊
Ablamin kapı kolları 🙃
Cok sinir oluyirum dövesim geliyor kapı kollarinı 😂😂😂😂
- +1 yıl
Kendi kendime dusunup kritigini yapmak daha keyifli.. :)))
Sivas'a benziyor oyleyse.. Hic gitmedim umarim giderim bir gun.. :))) Sen her kapi koluna ayri ayri dikkat et bence.. :)))
Acaba dolmusta muavin misin diye suphelenmeye basladim.. :))) - +1 yıl
Hahahaha evet evet dolmuşta muavinim nasil hemen buldun 🙈😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Insan yeri geldiğinde tek basına her şeyi yapabilmeli esasında senin bunu başarabilmen 👍bense 👎😂😂
Şiddetle tavsiye ederim insallah gidebilirsin çok memnun kalacağına eminim 😄
O yorenin yemeklerini begenirsen yemekleri de guzel ama bana pek hitap etmiyor biraz seçiciyim o konuda 😎 - +1 yıl
Nasil bildim ama meslegini hemen.. :)))
Ben yalnizligi mutluluga cevirmeyi basarmis bir adamim.. :)))
Giderim elbet var seyahat planlarim.. Ekledim Malatyayi da.. :))) Bana hitap eder sanirim yemekleri begenmeyecegimi sanmam.. :))) - +1 yıl
Tebrik ediyorum sana dolmuşçular federasyonundan ödül gönderiyorum 😂😂😂😂
Çok guzel 😊😊😊
Genelinde herkes sever zaten sen bana bakma nanemollayım 😂😂😂
Her sehirde bir vukuatim var illa bir zehirkenme anı yaşayacağim 😄😄😄
Kervansaray filan oraları unutma gitmeye ve ulu camiisi oranın hikayesi ayrı 😊😊😊 - +1 yıl
Plaket olsun.. :)))
Haha iyiymis nane mollasin demek.. E o zaman sevket-i bostan yersen zehirlenmeyesin? :)))) Zehirlemez ama.. :))
Giderken haber veririm bir plan cizersin bana.. :))) - +1 yıl
Odulun ne oldugunu aciklamadin ama.. :)))
Akkiz akkiz.. :))) Yok yok sen cok unutkansin.. :)))
Tamam giderken haber veririm.. :)) - +1 yıl
Cıksss, unutkansın. :))) Üzerinde çok durduk şevket-i bostanın. :)))
Ama haklılık payın var elbet, akkızı sevmişsin. :))) - +1 yıl
Baktım ödül lafta kalacak bir tercih yapayım da ödülü garantiye alayım dedim. :))
- +1 yıl
Ben çıkartacaktım da zor geldi. :)))
Ben onlara direkt akkızın kendisini göndereyim. :))) Büstü de kendi bahçelerine diksinler. :)) - +1 yıl
Estağfurullah, kapak değil de federasyona benden küçük bir hediye diyelim. :)))
- +1 yıl
Ben kucucuk bir sey istemistim halbuki.. :)))
- +1 yıl
Ben küçük şeylerle mutlu olan biriyim ama. :)))
- +1 yıl
Zannetiğin kadar mutlu biri değilim sanırım. :))) Ama mutsuzluğumun kaynağı küçük ya da büyük şeyler değil o da ayrı. :))) Belki de hüzünden besleniyorumdur. :))
- +1 yıl
Çok takılmamak gerek, her şeye rağmen gülümsemeye devam etmeli. :)))
- +1 yıl
Kesinlikle. :)))
Bak bak hayat dersi de alıyoruz, çok şey öğreneceğiz senden. :))) - +1 yıl
Kalbine gülümsemek mi daha az yük oluyor, hüzün mü? Bunu bildikten sonra ruhunu besleyen duygunun ne olduğu çok önemli değil. :))))
- +1 yıl
Benim cumlelerim boyle genelde.. :))) Ogreteceksin ben ogrenci olmayi severim, ogretmen olmakta keyifli elbette.. :)))
Bir cevabin varsa duymak isterim, ben huzne yatkin oldugum sonucuna 30 yilda vardim.. :))) - +1 yıl
Kismen mesleginse bir tahminim olsun, ogretmenlik ogrencisisin.. :))))
Benim icin yuk degil hafiflik iste.. :))) - +1 yıl
Sonradan ogretmenlestirilenlerdensin oyleyse.. :))) Bir zamanlar benim oldugum gibi.. :)))
Elbette mutluluk daha agir yuk aslinda kimse farkinda degil ama haklisin benimsedim huznumu.. :))) - +1 yıl
Olsun gecici de olsa ogretmensin.. :)))
Evet 2 yil sonrasinda bambaska bir sektor.. :)))
Kisiye gore degisiyor iste.. :))) - +1 yıl
Benim ogretmenlik maceram biteli cok oldu.. :)))
- +1 yıl
:)))
- +1 yıl
Gorusmek uzere.. :))
En İyi Cevaplar
Kazık yemek demeyelim lütfen.. gönlümün sadakası olsun diyelim
18 Yorumla- +1 yıl
Senin için öyle olsun. :))
- +1 yıl
Peki, herkes için öyle olsun. :))
- +1 yıl
Alıngansın diyorum. :))
- +1 yıl
Eyvallah diyorum. :))
Kişilik & Karakter konusunda 367 cevap paylaştı. Sen doğru ol karşısında ki eğri olsa ne yazar herşeyin sebebi var bu hayatta sabret doğrular her zaman kazanır sadece biraz zaman alır
10 Yorumla
Kanka ona kazık demeyelim de cila diyelim 😁😁
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
29
Cevap
11Cevap
Hayır. İyi niyetli insanlar kazık yemez. İyi niyet Karşındakinin kötü niyetini bilmene rağmen ona bir şans tanımaktır. Zaten yapabileceği hamleyi bilirsin. Sadece şans tanırsın yapmaması için. Seçim ondadır. Karakterini ortaya koyma sırası ondadır. Saf-Aptal insanlar kazık yiyebilir sadece.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hayır, sadece iyi olanların değil, fazlasıyla salak olanların ve gerçekleri görmek istemeyen insanların sonu o şekilde. İyi olup da, tabiri caizse cin gibi olan insanlara kazık atmak, o kadar da kolay değil.
10 Yorumla
+1 yılnasıl baktıgına baglı. karsıaki kişi kotu düşünüp olanca pisliğiyle sana kazık atıyorsa bunu karsıdakinin dusunmesı senın de cok sorgulamaman bence daha mantıklı. biri düz yol fakat iyiniyetle, digeri ikiyuzlu. sonuc bellı
10 Yorumla
+1 yılBelki sonucu hep bu oluyordur. Öyle olsun. "Neden ben insanlara güvenmemeyi öğrenip ruhumu kirleteyim. Onlar güvenilir olmayı öğrensinler."
10 Yorumla
+1 yılArtık iyi niyetlerimi bir bir yargılayıp asıyorum. Diyorya şarkıda bende öyle yapicam. Iyi olmak boş. Devir cakallarin devri.
10 Yorumlaİyi niyetli olmakla saf/aptal olmanın farkını görmek lazım
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Tabiki öyledir, m*anyak mısın senn...
Başka ne olabilir ki..10 Yorumla
+1 yılSen gözü açik ol. Iyi niyetle alakasi yok. Gözü açiklığın saflığını bastırır
10 Yorumla
+1 yılIyi niyetinin yaninda asabiyetinide taşirsan hic kazık atamazlar
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılben iyi niyetliyim ama bir o kadar da uyanığım :) kazık yemem kolay kolaysss
10 Yorumla
+1 yılIstisnasız hem de.
Hayat boyu yaşanan tecrübelerle de sabit üstelik.10 Yorumla
+1 yılO yüzden iyi bulunca sarılacaksın kötüyü hissettiğin anda tekmeyi basacaksın.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 528 cevap paylaştı.
+1 yılSanırım herkez iyi niyetliliginde suistimal edilmiştir
10 Yorumla
+1 yılEvet. Sonra yediğim kazıkları aynı o kişiye iade etmektir. ☺Burnunda fitir fitir getirtmektir.
10 Yorumla
+1 yılÖyledir bence çünkü insanlar öpen eli sevmezler de tekmeleyen ayagi öperler iyilik yapan iyilik bulamaz kolay kolay
10 Yorumla
+1 yılDogani kanunu bu heralde.
11 Yorumla- +1 yıl
Sanırım.
+1 yılKötü niyeyli olmaya karar verdim 😈
10 Yorumla
+1 yılMaalesef sonlar hep böyle oluyor.
10 Yorumlane yazık ki böyle bile bile lades diyoruz.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. Zevkle iyilik yapanı şevkle s.. kerler
10 Yorumla
+1 yıloyle gibi... kazik yemek şarzz olmus
10 Yorumla
+1 yılHayır diyemiyorum ve hep kazık yiyorum
10 Yorumla
+1 yıliyi niyetli olmayacaksın bu dünyada..
10 Yorumla
+1 yılIyi niyetli insan olmicaksin bu devirde
10 Yorumla
+1 yılKazık yiye yiye bünye daha güçlü oluyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEmin ol kimsenin yaptığı yanına kar kalmıyor. :)
10 Yorumla Evet öyledir.
10 Yorumla
+1 yılÖyle.
10 YorumlaEvet
10 Yorumla
+1 yılAynen oyle
10 Yorumla
+1 yılGaliba oyle oluyor
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 774 cevap paylaştı.
+1 yıltam da bunu soyluyorum herzaman haklısın
00 Yorumla
+1 yılGenel olarak Evet
10 Yorumlaokkalı
10 YorumlaMaalesef öyle
10 YorumlaOyle oluyo hep
10 YorumlaEvet tabiki
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 934 cevap paylaştı.
+1 yılHep öyledir
10 Yorumla :D iyi niyeten
10 Yorumla
+1 yılgenellikle
00 Yorumla
Devamını Gör(25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar