İçinizde kaç tane dürüst ve lafının arkasında duran, özgüveni tam ve aşka inanan kaldı?

Hanginizi tanısam ve merhaba desem o an veya o gün ne konuştu iseniz o kadar yani. Sonrasında ne bir günaydın var ne de hal hatır sorma. Biraz ciddiye alayım gerçekten kim kimdir anlayayım dediğim zaten derhal engeli vurup kaçıyor. Bunu neden yapıyorsunuz ki? Hiç mi gerçek arkadaş ve dosta, sevgili ve kaliteli bir eşe ihtiyacınız yok? Nasıl bu kadar boş ve sıradansınız?
İçinizde kaç tane dürüst ve lafının arkasında duran, özgüveni tam ve aşka inanan kaldı?
Cevapla