Çok gıdıklanıyorum ve her yerimden huylanıyorum. Yok mu çaresi?

Ya bu zayıf noktamı çok kullanıyorlar bazen elllerimi ayaklarimi tutup bazen istemedigim birşeyi yaptirmak için altıma işeyene kadar gıdıkladıkları oluyor. Resmen altima isiyorum yok banane yapıcaksın diye diretiyorlar. Nasıl başa çıkarım?
Çok gıdıklanıyorum ve her yerimden huylanıyorum. Yok mu çaresi?
Cevapla