19 yaşındayım çirkinim boyum kısa ve yaşım küçük gösteriyor elimde olmayan bir şey yüzünden insanlar beni eziyor özgüvenimi iyicene kaybettim dışarı bile çıkmak istemiyorum ne yapmalıyım? 😭
Çirkinim Boyum Kısa ve Yaşım Küçük Gösterdiği İçin Eziliyorum Ne Yapmalıyım?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
aga benimde boyum 1.65. Kiloluyum. Çirkinim ama bunlar fani şeyler. Sadece sevgilin olmaz. Hani işine ya da arkadaş çevrene kimse buna bakmaz emin ol. O yüzden senden beteri düşün ve şükret. Gelip geçici bir yalan dünya için takmaya değmez. Kaderin güzel olsun, yüzün değil.
yok bosvermiş yok kafana takmaymıs millet geçiştirmek için yorum yapmıs anasını satayım ben söyleyim seni ezenlerin suratlarına geçir yumrugu belki dayak yersin ama senin ezik biri olmadıgını görürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çalış yeteneğini geliştirip büyük yerlere gel. İnsanlar o zaman tipine değil değerine bakarlar
En İyi Cevaplar