Konuya bağlı ama affetmek güzeldir ALLAH U TEÂLÂ bizi okadar çok günaha karşı affederken biz kimiz ki affetmiyelim Allah'ı inkar etmediyse. Birine cinsel taciz vs bişiy yapmadiysa yapıcı olmaya çalışır. Doğru olanı göstermeye özen gosteririm
Ben sadece çok sevdiğim iki arkadaşım var kız. İkiside ama kardesimden öte değiller. Onlar ne hata yaparsa yapsın ailem gibi görür hatalarını aşmaları için yardım ederim
A bak bu ilgi alanim zaten. Agzmda sicsa yine sirtimi donemedigim acidigim insanlar var. Lanet olsun. Sen önünde arkasinda koş yardimci ol. Sonra ilk firsatta itin g*tüne soksun seni. Sırt falan kalmadı yani.
Sırtımı dönemediğim ama yüreğimi döndüğüm insanlar var kuzum. yüzyüze bakmaya mecburum ama gönül penceremden bakmıyorum onlara. hatalar bizim için elbet ama kişinin birazda yaptığı hataya bağlıdır ona yüzünü dönmek yahut affetmek...
Hataları söylememek karşısı için de iyi olmaz. Doğru şekilde uyrmak gerekir. Sonra da çözüm aramak. Soruya gelince herkes, herkese sırtını dönebilir. Kimse kalıcı değil. Tanrı hiç değil
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Hata değil, çare bulun! Her ne yapmış olursa olsun sırtınızı dönemeyecek olduğunuz insanlar var mı hayatınızda?
En İyi Cevaplar