Öyle insanlar var ki; kalbi düşman, kendi dost görünür. Öyle yaklaşır ki; özü boş, dışı hoş görünür! Böyle insanlara ne demeli?

Soru başlığı yetersiz geldi. Bu yüzden detaylandıralım bakalım.

-Hayatınızda kalbi düşman ama dost görünen, özü boş ama dışı hoş görünen insanlar var mı? Böyle insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Öyle insanlar var ki; kalbi düşman, kendi dost görünür. Öyle yaklaşır ki; özü boş, dışı hoş görünür! Böyle insanlara ne demeli?
#BirTutamAşkk #Dışıhoşözüboşinsanlar
Öyle insanlar var ki; kalbi düşman, kendi dost görünür. Öyle yaklaşır ki; özü boş, dışı hoş görünür! Böyle insanlara ne demeli?
Cevapla