Gözlerini kısarak bakan erkekler çapkın oluyormuş. Siz bir erkeğin çapkın olup, olmadığını bakışlarından anlayabilir misiniz?


Bir Erkek Bir Kıza Bakıp Gözünü Kaçırıyorsa Sevgilisinden Ayrılmıştır Hamlamıştır Korkmana Gerek Yok İyi Niyetlidir
Eğer Bir Erkek Sana Gözünü Dikmiş Dik Dik Bakıp Gözünü Kaçırmıyosa
Abazadır O Hemen Oradan Uzaklaşın Hızlıca
Eğer Bir Erkek Size Bakıp Siz Ona Bakınca Gözünü Kaçırıp Gülüyorsa ,
Korkmanıza Gerek Yok O Bir Bordo Berelidir O Sizi Zaten Bulur.
Kahverengi bakıyorum, sakıncası var mıdır acep? :):
Yoktur efenim :) Ama sizde biraz çapkınlık var gibi
Est. İşim olmaz. :):
Gözlerden bilmem de bir erkegin capkin oldugu anlasilir hemde baya kolay bir sekilde.
Gözlerini kısmadan bakan çok erkek tanıdım, çoğu çapkındi 😶
Cevap
26Cevap
Benim kız arkadasım dün bakışlarımı beğenmediğini söyledi. Çok çapkın bakıyormuşum etrafa. Çapkındım eskiden biliyor da geçmişimi. ama sanırım belli oluyor.
yok öyle bir şey... belki adam uzağı seçemiyorsa. benim gibi mesela :) hemen yapıştırın yaftayı değil mi...
Tüm erkekler çapkındır diyorum, hataya düşmüyorum😅
Boşuna kış günü güneş gözlükleriyle dolaşmıyoruz...
Biri bana bakabilir mi çapkın mı görünüyorum acaba?
Genelleme yapıp şu erkeklerle uğraşmayı bırakın artık
Bakışlar yanıltabilir çok masum çok sessiz sakin adamların neler yaptıklarını görünce anladım
Oyle sessizlerde var ki icleri kar kiyamet... hic belli olmuyo
anlarım genelde abaza oldukları için zor olmaz anlamak
Ben adamın bir bakışla ne b. k olduğunu anlıyorum.. kızlarında aynı şekilde
bence miyoptur o. net görmek için uzunları yakmıştır.
Ben gözlerimi kisarak bakıyorum ama çapkın değilim:)
Nasil kizlarin yosma olup olmadigini anliyoruz erkekleride oyle anlariz
Bunu heryerde söyleme lütfen 😊
Koskoca KS'de söylemişim. Bence herkes öğrendi. :)
Ama tüm büyüyü bozdun 😊
a7nen bide p*ç p*iç gülerler
Sence ben çapkın miyim 😊
Biraz öyle geldin
Anlaşılır diye tahmin ediyorum.
Ben salağım o konularda hayatta anlayamam :D
Kesinlikle anlarım tabiki
Şu resimdeki çapkın mesela
Karda yürü izimi belli etmem
Davranışlarındaki rahatlıktan belli olur
Gözlerinden belli olur
anlarim gozleri oynuyosa vardir bir seyler
Kesinlikle 1 kere 5 dk bakmam yeter😉
Bazıları çok belli ediyor, genelde anlayamam
Bende çapkınmişim o zaman.
3 numaralı bakış diyodun o bakışa 😄
@0Çarelerçaresiz0 Hiç hatirlamiyorum alakam yoktur böyle şeylerle
Puslu puslu bakarım diyen bendim doğru sen utancından bakamazsın bile 😃
@0Çarelerçaresiz0 Tabi başım yerden kalkmaz benim 😃
Him bu ne ozguven boyle
Zannetmiyorum...
nasıl bakıyoruz ki :P
Asla zira prifesyonellesmiş insanlar mecvut
Öyle miymiş
Anlarım.
Anlarim.
Anlayamam.
Aha yaktım benim adamı!
anlayamam :)
Neden
erkeklerle ilgilenmiyorum..
Anlarım çok belli ediyorlar
Ben anlayamam.
Veriyor tabi
Anlamak mümkün değil
anlamam
annarım
Evet
Böcek hastasıyız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar