Gifteki gibi misal, ya da daha fena şeyler yaptığınız oluyor mu?
Ciddi anlamda çok zor sinirlenirim, öyle kolay kolay patlamam kimseye ama bazen gerçekten kendimi tutamıyorum, kendime zarar vermeye meyilliyim ama kıyamıyorum da bir yandan.
Yok kendime zarar vermek için değilde önüme çıkan ilk şey kapı oldugu için ve o an desarj olabilmek için yumruğu indirip elimi incittiğim oldu. Birde yiğitlik bozulmasın diye seste çıkartamıyorsun, o nokta zaten ayrı bir müthiş. Yapmayın böyle şeyler arkadaşlar. Tecrübeyle sabit gereksiz.
ohoo kendimi kestim sonra duvarlari parcaladim falan. baskasina zararim yok ama. kendi icimde cozmek zorunda oldugum icin herseyi. bir destekcim olmadi.
En İyi Cevaplar