Çünkü hayat olduğu gibidir, olması gerektiği gibi değil. Peki siz, "Her şey tam da olması gerektiği gibi" diyebiliyor musunuz?

Genel anlamda soruyorum.
Şu an bulunduğunuz konum, tam da olmanız gerektiği gibi bir konumda mı yoksa olması gerekenden çok uzak bir konumda mı bulunuyorsunuz?
Çünkü hayat olduğu gibidir, olması gerektiği gibi değil. Peki siz, "Her şey tam da olması gerektiği gibi" diyebiliyor musunuz?
#BirTutamAşkk #Olduğugibi #Olmasıgerektiğigibi

Çünkü hayat olduğu gibidir, olması gerektiği gibi değil. Peki siz, "Her şey tam da olması gerektiği gibi" diyebiliyor musunuz?
Cevapla