Genel anlamda soruyorum. Şu an bulunduğunuz konum, tam da olmanız gerektiği gibi bir konumda mı yoksa olması gerekenden çok uzak bir konumda mı bulunuyorsunuz? #BirTutamAşkk#Olduğugibi#Olmasıgerektiğigibi
Çünkü hayat olduğu gibidir, olması gerektiği gibi değil. Peki siz, "Her şey tam da olması gerektiği gibi" diyebiliyor musunuz?
Benim hayatımın şu an bulunduğu hali olmasını istediğimden aşırı uzak. Mesela bir sevgilim var ama uzaktayız. Ailemi çok sevmeme rağmen anlaşamadığımız çok oluyor. Yakın arkadaşlarım hep uzakta ve çok yoğunlar. Bense şu an mesleğim grafikerlik olmasına rağmen okulu dondurdum bazı sebeplerden dolayı. Boş kalmamak ve ehliyetimi alabilmek içinde çalışıyorum neyse ki hayatımda ufak da olsa güzel bir şey oldu. Bu gün ehliyet derslerinin ilk günü heycanlıyım.
Her şey olması gerektiği gibi olsa da, insanlar hep daha fazlasını isteyeceği için hiçbir zaman bu tam anlamıyla mümkün olmayacaktır. İnsanlar doyumsuz. Hep daha fazlası olsun isterler. Olması gerekenler olur, olmayan hep baki kalır...
Bence hakettigim yerdeyim ama insanların tabiikide bir isteği oluyor hep daha fazlasını istiyor. ya da eksik yanını tamamlamak ister ama bazı eksiklerin tamamlanması imkansız maalesef 😔😊
Evet olması gerektiği gibi tamda çünkü kendi seçimlerimizden ibarettir hayat , Gerek düşüncelerimizle gerek tercihlerimizle temelini oluşturarak inşa ediyoruz yaşamı..
Hiçbirşey yolunda gitmiyor ama jiç birşey yolumdan etmiyor. Bugunlerde gececek..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
ben uzaklardayim. ama uzaklardada cok seyler ogrendim. bu sebeple uzakta olmayi bir kayip olarak gormuyorum. aksine bir kazanc. bu ogrendiklerimle daha yukarilara cikacagim insallah. tek ihtiyacim olan sey biraz daha zaman..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Olduğu gibidir. Hic kimse olmasini istedigi icin o konumda olmaz. Nasip kısmet işidir.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Çünkü hayat olduğu gibidir, olması gerektiği gibi değil. Peki siz, "Her şey tam da olması gerektiği gibi" diyebiliyor musunuz?
En İyi Cevaplar