Neden birisi ağlayınca otomatik olarak bende ağlıyorum. Bunu nasıl düzeltebilirim?

Bu sevdiğim sevmediğim tanıdığım tanımadığım televizyonda ya da gerçekte olduğu farketmiyor istemsiz bir şekilde ağlayan birini görünce bende ağlıyorum. Bundan artık çok rahatız olmaya başladım ne yapabilirim?
Neden birisi ağlayınca otomatik olarak bende ağlıyorum. Bunu nasıl düzeltebilirim?
Cevapla