
Kim daha zıt karaktere sahip?
Kadınlar mı yoksa erkekler mi?



ben bu soruya ıkı sıde dıyecegım cunku acıklaması sudur erkek benım dedıgım olacak der kadın benım dedıgım olacak der onun ıcın sonun da ıkısıde kendı ıstedıklerını yapar bu da onların sonu olur mesela bır sevdıgın var sen kısa etek gıymek ıstersın adam da senın kısa etek gıymenı ıstemez sen bır sey yok dıye dusunup gıyer sın ama erkek te gurur meselesı yapar eger kı bır de kıskanc bırısı ıse dakkasın da senı bırakır gıder sonra sen keske gıymeseydım dersın ama erkek hıc oyle demez cunku adamı9n gozun de artık sen farklı bır ınsan olur sun o adama dunya servet versen senı kabul etmez eger kı adam gururlu bırısı ıse tabı kı
Kadınlar genelde kendisine verilen tavsiyeyi önemsemez (çünkü zoruna gider) ve ardından zıtlaşarak yapmayacağını beyan eder.
Erkek kendisine gelen tavsiyelerde kısıtlama var ise zıtlaşır.
Bunun cinsiyeti yok ama çoğunlukla kızlar diyorum..
Kadınlar daha çok zıtlaşır.
Cevap
14Cevap
Erkekerin baskisi ve kisitlama guvensizlikleri kadinlari sogutuyor bence kadinlar bu konuda haklilar erkek daha zittir kadin uysaldir ama biyere kadar 😃
Kadınlar daha bir ters konuşur. Sebebi hala umutlarının olmasi, belki birşeylerin düzeleceğine olan inançları.
Herkes işine geldiği gibi davranır işin büyüsü bu ;)
Tartısmasız kadınlardır
Kadınla uğrasılmaz onu bilirim 😁
Belli olmaz kuzum
Kişiden kişiye degisir bea..
O yüzdenmi çıldırtıyolar beni
İnat her iki cins de de olan bişey gadasi
Bence kadınlar
Erkekler daha zıt
Bence kadınlar...
Kadınlar
Kadınlar daha zıt
Kişiye göre değişir.
Kişiye göre değişir
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar