
Her şeyin anlamsız boş geldiği bazı zamanlar boşuna yaşıyorum diye düşündüğünüz oluyor mu?

Boş yaşadıgım için boşuna yoksa, isyan doyumsuzluk isteklerin olmaması dert keder üzüntü bıktırıyor diye degil hayatın gayesini bildiğim için heramıma şükür ederim sıkıntılarda Allahtan,, amma boş yaşamasam düşünmem..
Aklımı okumuşsun resmen. Bende oyle düşünüyorum.
bazen değil sürekli olarak böyle düşünüyorum intihar etmeyi düşünüyorum bazen ama sonra vazgeçiyorum cesaret edemiyorum
Ölüme cesaretin olmasın boşver
Evet bazen ama geciyor bekle biraz.
Ne zaman geçiyor ölünce mi?
Her zaman mutlu olsan mutsuzluk duygusunun ne önemi var. Hayat bu bazen cok mutlu eder bazen çok mutsuz olursun ve hayatının anlamsız oldugunu sanarsın. Ne zaman geçip gecmeyecegide sana baglı. Kendini en iyi sen tanırsın ne ile mutlu up olamayacagini sen bilirsin.
Cevap
7Cevap
Kendim için boşuna bazen ama çevremdekiler için dolu yaşamaya çalışıyorum
Insan biseylere biyerden biyere katlanabilir zamanla alirsirsin olan seylere.
Tabiki oluyor herşeyin anlamsızlaşması çok kötü bir his gerçekten
Bu düşünce bence ahmaklık sen içini dolduramazsan boşa yaşarsın
Hayır, hayata gelmemin bir amacı var. Kendini değerli bulmayan insan , hedefi olmayan insan boşlukta acı içerisinde kaybolur gider.
düşünüp sorguladığım oluyor bunu.
Zaman zaman düşündüğüm oluyor.
Genelde öyle düşünüyorum
Çoğu zaman düşünüyorum
olmaz mı.. şu sıralar tamda o haldeyim
Evet yani zamanı boş geçirmek daha doğrusu.
Herkese oluyor
bende
Çoğu zaman diyorum
Cogu zaman..
Cooook
Evet her zaman
Bazen😄
çoğu zaman
Hayır.
evet
Düşünüyorum elbette
aynen o şekil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar