Kimi insanlar emir vermeyi çok sever. Çoğu insanda emir almaktan nefret eder. Bu, bazen en yakınızı olur, bazen ise patronunuz..

Pekala, size sürekli emir vererek yönlendirmeye çalışan insanlara tepkiniz ne oluyor?
#Mutluluk26

#Mutluluk26

Emir almaktan nefret ederim. 😡 Normal söylese zevkle yapıcağım bir şeyse bile, emir vererek söyleyince ya yapmıyorum ya da isteksiz yapıyorum. Patron falan değilse kendin yap da diyebilirim. 😶
Emir vermektende almaktanda nefret ederim.
Kim olduğu farketmez
Is ve askerlik disinda bu tip insanlarla karsilasinca yuzune ayakkabinin topugunu geciresim geliyor suratlarina
Bana kimse emir veremez kalbini kirarim dediği seyi yapasim varsada inadina yapmam.
Cevap
17Cevap
Valla genelde emir almaktan nefret ederim ailem haricinde buna kalkışan kişilere ya laf sokarım ya da terslerim
Patron dahil emir veremez ağzının payını veririm abim emir verebilir
Ne yalan söyleyeyim valla sevmediğim biriyse ana avrat bacı düz gidiyorum içimden
Beni en çok tetikleyen şey bu işte o yüzden sadece 3 aylık bir çalışma hayatım var :D
Emrivaki sözlerden hoşlanmam. Yatırımdan nefret ederim.
Emir almaktan hoşlanmam ama emir vermekten hoşlanırım.
Buyuklere karismam bas ustude au benden kucuklere noluyo derim
Au ne demek kanka?
Annemden 😂😂😂😂
Hahaha 😃😃ama yalan mı kankş ☺😊😉
Ne kadar tatlı olduğunun farkında mısın sen 😊
Konuşman çok güzel çok hoşuma gitti valla
Evde kalırsam yazık olur ziyan olur diye acıyorum 😃😉😘
Gahah da ne demek la 😃😃ben onu hahah diye biliyorum 😉
Gerçekten seni tanımak güzel
bir mesaj atar mısın rica etsem
Ben sırf bu yüzden ÇALIŞMIYORUM. Kendi işimin patronuyum.
bir lafım var ben adam değilim ama kimseninde adamı değilim diye
Patrona bir sey diyemezsin ama arkadaşına ya da bir baskasina yapma diye uyarırsın 😉
hadi şurdan lan git sen kendine emir ver diye tersliyorum
Tepki vermem, ilişkimi keserim..
He diyp bildiğimi yapiyrum
yapacağım varsa da yapmıyorum
İnadıma giderse yapmam 😈
Tam tersini yapıp inatlaşıyorum.
Dalasım geliyor direkt
Yaptığı hareket pişman ederim
Muhattap olmuyorum öyle kişilerle kız ayool
Din le mi yo rum :)
Opppsss
Sallamamak.
İdare ediyorum
Hic iplemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar