Herşeyi bilip sessiz kalmak mı yoksa bişeyden haberi olmayıp çok konuşmak mı?

BIlgili, çoğu şeyin bilincinde olan ve olmaya devam eden merak eden kısaca bilgi öğrenmeyi seven sessiz biri?
Bişey bilmediği halde, sanki biliyormuşcasına hareket eden haberi olmadığı halde aşırı konuşkan biri?
Bu iki kişi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Siz kendinizi bu yönlerden nasıl ifade edersiniz?
Herşeyi bilip sessiz kalmak mı yoksa bişeyden haberi olmayıp çok konuşmak mı?




#BayanŞef53 🍴
Hayırlı haftasonları👼
Herşeyi bilip sessiz kalmak mı yoksa bişeyden haberi olmayıp çok konuşmak mı?
Cevapla