Ailemin çok şükür bana karşı tek bir kötülüğü yanlışları olmadı ama olsaydı da onlara deger verip hala sevebilirdim tabi bir yere kadar. Aşk ilişkilerine gelince yaptığı hataya göre değişir benim için. Ama bazıları gerçekten sevebiliyorlar ne kadar yanlış yaparsa yapsın karşısındaki. Mesela bir arkadaşım sevgilisini 2 kez aldattı ve sevgilisi bunu ogrendi ama kız hala seviyor ve hala birlikteler. Ben kesinlikle affetmezdim sevgim biterdi. Sanırım kizlar bu konuda daha affediciler
Yaptığı hatalara bağlı olarak değişir. Bazı hataların affi yoktur. Öyle hatalar vardır ki, sevgiyi siler atar. Bağın vardır, koparıp atamazsın, içten içr değer verir seversin ama eskisi gibi değildir.
Hata, insanlara mahsus. Dilerim aynı hatalar bir daha tekrarlanmaz. En güçlü sevgide şu bahsettiğin zaten, hatalara rağmen erimeyen. Umarım hakkını bulur😊
Bak aşkım bir laf vardır; bir şeyi ilk kez yaptığında bu hatadır, ikinci kez tekrarladığında yanlıştır ama 3. Kez yaptığında aptallıktır. Bende hayatımdaki insanlara 3 şana veriyorum. Hata ve yanlışı tolere edebilirim ama aptallığı asla. 🌺
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Tüm hayatı hatalar ile dolu bir insanı bu hatalarına/yanlışlarına rağmen halâ sevebiliyor ve değer verebiliyor musunuz?
En İyi Cevaplar