İnsanları tanıdıkça yalnızlık güzelleşiyor. Siz de benim gibi düşünüyor musunuz?

Yalnızdım. Bunu hiç sorun etmiyordum. En ummadık zamanda hayatıma girip alt üst etti. Sonra hiç birşey olmamış gibi çekip gitti. Bunları yaşadıkça yalnızlığı sevmeye başladım. En azından terk etmiyo sadık:) Sizde benm gibi düşünüyor musunuz?
İnsanları tanıdıkça yalnızlık güzelleşiyor. Siz de benim gibi düşünüyor musunuz?
Cevapla