Bugün ne var ki, özellikle bugün hatırlanmak istiyorsun? :/ Doğum günün falan mı? Özel de olabilir gerçi, söylemesen de olur. :D Niye? Hatırlâmaları niye imkânsız olsun yani? Tuhaf. Beni hatırlâmasınlar, varsın olmasın.
Ayy ne kötü be. İnsanlar koşturmaktan unutuyor bence her şeyi. Hayatla hep bir savaş içerisindeler zaten, günleri falan çoğu unutuyor. En değer verdiğin de unutabiliyor yani. Ben kutlarım doğum gününü, değerim olmasa da hani Daha nice senelere, iyi ki doğdun :D
Yok niye yüzsüz olasın. Kafama göre seçiyordum zaten eigleri. Göz aşinalığım çok olan kişi kim ise ona veriyorum eigi... O yüzden rica ederim, lafı bile olmaz 😊
İnsanı sevdikleri değilde, beklemedikleri insanlar hatırlar genelde. Buda verdiğimiz değerin kimlere gittiğini sorgulatır. Hadi bidaha kutlatayım bari sorunu görmüşken 😀 iyki doğmuşsun, mutlu yıllar ☺☺
En İyi Cevaplar