Neden kürtlerin konuşması bana kiroca geliyor? Şiveli konuşanları sevemiyorum?

Ve bu özelliğimden dolayı kendimi günahkar gibi hissediyorum. Mantık olarak insanlara eşit gözle bakarım. Ama bu şive olayını çözemedim. Kalbim kirli kaldı.
Güncellemeler
+1 yıl
Acaba kürtler hep küçümsendigi için bende aşağılık kompleksi mi oldu? Ben de melez kürdüm. Ama istanbul' da yaşıyorum ve konuşmamda şive yok.
Kötü bir insan değilim ve bu elimde olmayan hislerden suçluluk duyuyorum
Neden kürtlerin konuşması bana kiroca geliyor? Şiveli konuşanları sevemiyorum?
Cevapla