Kötü bir insan değilim ve bu elimde olmayan hislerden suçluluk duyuyorum
Neden kürtlerin konuşması bana kiroca geliyor? Şiveli konuşanları sevemiyorum?
Kötü bir insan değilim ve bu elimde olmayan hislerden suçluluk duyuyorum
İyide öyle diyosunda Karadenizlilerin de degisik, ya da egelilerin ya da Trakya bencede sen vicdan yap seninki biraz ırkçılık kokuyo🙄ben misal Kürt kökenliyim doğma büyüme mersinliyim sivem yok mersin şivesi var tabi heyye deriz misal Kürtlerle sinirlamamak gerek bence..
Ya ben de Kürt meleziyim. Işin içinden çıkamıyorum.
Acaba kürtler hep küçümsendigi için bende aşağılık kompleksi mi oldu? Bunu düşünüyorum
Babam Kürt. Ve babamın ailesi kavgacı tipler. Bende konuşmaları sesli sesli tartışmaları küçükken nefret uyandırdı
İyide bütün Kürtleri onlar ile genelleme yapma kendi ailem çevrem için söylüyorum. biz konuşunca siz Kürtçe konusmuyosunuz Kürtçe gibi değil yapıyo arkadaşlarım. herkes aynı değil ayrıca bulunduğu yaşadığı ortama ayak uyduruyor insan onların da o şekilde demekki yinede saygı duymak gerekli
Sive her bolgede ilde var yabanci ulkelerde de mevcut salt doguya has bir durum degil , keske bu paylasimi yapmasaydiniz,
Sımdı anne ve baba şiveli konustugu için cocukta ole ogrenıyor mesela kürtçe konusuyorlarsa cocukta öyle ogenıyor mesela ben zazayım zazacayı nasıl ogrendıgmıde bılmıyorum acıkcası anlarım ama konusamam
Bence sana itici gelen şey şive değil Kürt ırkçısı olman ve bence Ege şivesi hariç tüm şiveler gayet güzel
Kürt meleziyim. Bilinçli bir şekilde ırkçı olmam mümkün değil
Ayı gibi yapılan k. rd şivesi güzel Ege kötü öyle mi a5q salağı Ege'ye bı ugrada insanlık öğren.
Anca bacını kucağıma koyarsın hadi yol al Ermeniler muhatap değil benim icin
Cevap
20Cevap
Sen de biraz ırkçılık var ve Kürt olduğun halde kendini Kürtlerden ayrı tutmak var.
Işte istemeden oluyor :(
Heh işte aradığım yorum. Birilerinin suçu olmalı yani. Benim gibi merhametli bir insanın kalbini zehirlediler.
Bende senin gibi dusunuyordum. 250 gündür askerim. Kürtleri tanıdım adamların dilleri çok fena ya. Bir küfür edişleri var hem lafı tam oturtuyor hemde 3. şahısları baya bir güldürüyor.
Sacma bir soru sormussun kurtlere kiro dysun yurt disindan gelen yarim yamalak turkce konusanlara agziniz acik hayran hayran bakiyonuz kendi milletimixi ezmekten zevk aliyruz burasi asikar ustune alinam alinsin !!!
ne yapacak insanlar, yetiştiği büyüdüğü yerin şivesini öğreniyorlar. herkes İstanbul türkçesi konuşmak zorunda değil. ben karamanlıyım karaman şivesi ile konuşuyorum ne yapalım şimdi, bence bu düşüncenden vaz geçmelisin.
Neden bir tek kürtler? Lazlarinda şivesi var adanalilarinda ve hatta anadolu insanininda. Bence şivesini degil degil irkini sevmiyosun yanlis yapiyosun
Ana dilden kaynaklı o ya. dil ona alışıyor.
Mesela ne kadar zorlasamda ben ingiliz aksanıyla konuşamam. fransızca veya her hangi bir dil..
Kurtt ile alakasi yok ama Trakya Karadeniz hiç bir şiveli konuşmayı sevmem.
Ukraynalı kızların yarım yamalak turkce konuşması dışında
Neden olablir şişeleri öyle ne yapsınlar bir Türk olarak söylüyorum bunu buda sorumu sen bir alman şivesiyle konusabuliyormusun konuş bakalım?
Irkçılık kötü tabii, ama dilin kulağa güzel gelmesi gayet hoş olurdu aksi de itici
Sen ingilizce konustugun zaman da bir british ingilize senin konusman kıroca geliyor nedeni bu
Bak kıza hakaret eden olursa s. ker sakatlarım. Bu sadece tercih meselesi.
@Sweet_Man a4mk hanzoları nasılda dislike atıyor etnik döküntüler
@Sweet_Man kim kmi havada skiyor orrospu çocu gelde kim kimi yapıyor gör a6q ermenisi sizin boy ortalamanız 160 o nolacak a6q kalitesiz kırma ırkı görüyoz inşaattakileri 5 tuğla koyuyolar önünü göremiyolar a5q burda aşireti var en uzunu 163 siz kendinizi araştırın a6q tipsiz öşekleri
@Sweet_Man dedem demirci Mehmet Efe diğer dedem Topal Osman Ağa var mı lan bayrak mağduru kudur sen.
Napiyorsunuz ya burada. Ben ırkçı değilim. Medya aracılığıyla algimin bozulduğuna inanıyorum. Siz de sanki tarafmisim gibi şeyler yazmışsınız.
@Sweet_Man yalaka p. ç
Hahaha ulan ya iyiki k. rd değilim ne diyeceğimi bilemezdim m5k 😁Suna baksana saçmalıyor avel
Cahillik başa bela kesin senide 13 ünde kocaya verdiler ondan cahilsin berdelci😁
Susun bildirim geliyor.
@Contra1923 devir değişti oğlum senin gibileri ayaklarimiza kapanacak gün gelecek;) bak ben bunu her zaman söylerim ırkçılık yapanların çoğu ne genetik nede soy olarak Türklükle hiçbir alakaları yoktur:)) bunlar genelde geçmişlerini nerde devşirildiklerini bilmezler kendi benliğini asimile olmayan halklara düşman olurlar bunun kendini bilen halklar ve insanlar bunun gibi şerefsiz ırkçı köpeklerin çöp olduklarını bilirler:)))
@Enternasyonalistt dovor dogosto olom sonon goboloro oyokloromozo koponocok 😂😂a5m5k sen o k*rd beyninle ne hayaller kurdun kıyamam ya oğlum benim yaşadığım yerde memleketimde Türk antik kentleri var a6mın evladı sen git soyunu araştır diycemde k. rd diye ırk yok ki tarihi bir taşınız bile yok hala bı ırk olduğunuzu iddia ediyonz a5mk acınası Siyonist maşaları cahil olmayın da araştırn Avrupalılar bile söylüyor kürtler ırk değil bı millet çeşitidir diye berdelci köpekler
@Sweet_Man benim büyüklerim senin gibi ipnelerle muhatap olmaz orrospu evladı seni kaybol benim muhatabım değilsin.
@Sweet_Man adres verelim gel anneni bacını da getir senin g. t ikinci postada patlar a5mK k*rdü sana ü bile yok yırtık a*mın feryadı 😂
Gen haritanız eşekle aynı m5k iki kıllı k*rd bir kedi atıyon eşek çıkıyor 😂
Kudur a*mk k*rdü
Verelim adres ha k*rd a*mın yiyosa gel istersen o akraba evliliği asiretini de getir 😂
Orrospu çocu senin gibi tipsiz olur a*mın oğlu aynaya bak orrospu çocu görmek istiyorsan.
Ne güzel r yapıyor ya k*rd olduğunu iyice kanıtladın az önce Sedat pekerdin şimdi pamuk şeker. hassktr ordan kürtaj mağduru etnik döküntü
Oğlum sizde hap esrar kenevir gırla gidiyor o ayık kafayla bidaha bak kendi anan o orrospu çocu 😁
Gerçi yadırgamam siz yengenizi skmek için abinizin evinin etrafına hendek kazan insanlarsnz😁
Senin ananın ağzı boş durmadığından konuşamıyor ki 😁 arkadaşları çağırdım k. rd a. mı var diye öfkeyle skiyolar😁
Senin ananı büyüklerin de alamaz o Siyonist abilerin de alamaz a*mk k*rdü 😁
G. tüne 3 kişi girdi kabak çiçeği gibi açıldı ne güzelmiş ya Türk y. rağı yemek diyo kadın da haklı ilk defa soylu birileri s*kiyo
Kudur ağla ırksız köpek yırtın kendini parala iğrenç yaratık iyk 😁
Hadi bu son yorumum senin gibi iğrenç yaratıklar muhatabım değil 😶 haydi SG şimdi
ben de az çok karadeniz şivesi vardır. d. d o nasıl
Banada Karadeniz şivesi hep itici gelmiştir, çok yapmacık geliyor.
Gelde bu ırkçı pisliklerle kardeş ol türk kürt sizdeki bu zihniyetle asla kardeş falan olamaz
Kürtler kro dehil mi zaten
Özenti zevzegin tekisin belli oluyor:)
Gece gece ne istiyorsunuz bizden?
çünkü beynen "KIRO" olan sensin, sıkıntı sende
Şiveyi bende sevmiyorum
Ne kadar boş bir insansın
Kroca konuştukları içindir
Çünkü onların anadili degil ırkcı
Lazların da şivesi var çok mu kibar?
Tercih meselesi kız ayool
Ben de öyle.
Sen bağnaz olduğun için olabilir mi?
Krolar zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar