Herkese sıcakkanlıyım. Ancak hak ettiğim karşılığı alamamaktayım. Niye?

Ben oldum olası sıcak olmayı seven biriyim. Ve herkesle iyi geçinen biriyim. Özgüvenim var ama sanki yetersiz gibi hissettim. Insanlar o karşılığı az gösteriyorlar
Herkese sıcakkanlıyım. Ancak hak ettiğim karşılığı alamamaktayım. Niye?
Cevapla