BTS fanları var mı? Arkadaşlar bts bağımlısı oldum, kafayı mı yedim acaba?

Arkadaşlar bildiğiniz üzere Bts grubunun fanları dünyada git gide çuvalıyor, amerika da billboard ödülünü yenen ilk koreli grup oldular. Zaten Kore dizileri izliyorudum, kore şarkılarını da merak edip bts dinlemeye başladım şarkılarını çok beğendim ve bir kaç gün içinde bağımlısı oldum. Jimin, v, jin, jungkook,... aklımdan çıkmıyorlar, aşık oldum resmen ya sürekli şarkılarını dinliyip videolarına bakasım geliyor. Bu kadar bağımlı olmamı tuhaf buluyorum. Ama şarkılarındaki yorumlara bakıyorum ve benden beterleri var: "intihar edecektim, depresyondayım ama hayatta olmamın tek nedeni bts" diyen amerikalılar var. Büyülenmiş gibi hissediyorum kendimi, normalde hiç bu kadar takıntılı olmam, ne oldu bana böyle? Onların yüzünden koreye gitmek istiyorum, korece öğrenmek istiyorum. keşke hiç keşfetmeseymişim diyorum bazen, onlarla yatıp onlarla kalkıyorum 😭
(Artık Türk erkeklerinden de soğumaya başladım onların yüzünden korelilere merak saldım, delirmiş gibiyim)
BTS fanları var mı? Arkadaşlar bts bağımlısı oldum, kafayı mı yedim acaba??
BTS fanları var mı? Arkadaşlar bts bağımlısı oldum, kafayı mı yedim acaba??
BTS fanları var mı? Arkadaşlar bts bağımlısı oldum, kafayı mı yedim acaba?
Cevapla