Arkadaşlar bildiğiniz üzere Bts grubunun fanları dünyada git gide çuvalıyor, amerika da billboard ödülünü yenen ilk koreli grup oldular. Zaten Kore dizileri izliyorudum, kore şarkılarını da merak edip bts dinlemeye başladım şarkılarını çok beğendim ve bir kaç gün içinde bağımlısı oldum. Jimin, v, jin, jungkook,... aklımdan çıkmıyorlar, aşık oldum resmen ya sürekli şarkılarını dinliyip videolarına bakasım geliyor. Bu kadar bağımlı olmamı tuhaf buluyorum. Ama şarkılarındaki yorumlara bakıyorum ve benden beterleri var: "intihar edecektim, depresyondayım ama hayatta olmamın tek nedeni bts" diyen amerikalılar var. Büyülenmiş gibi hissediyorum kendimi, normalde hiç bu kadar takıntılı olmam, ne oldu bana böyle? Onların yüzünden koreye gitmek istiyorum, korece öğrenmek istiyorum. keşke hiç keşfetmeseymişim diyorum bazen, onlarla yatıp onlarla kalkıyorum 😭 (Artık Türk erkeklerinden de soğumaya başladım onların yüzünden korelilere merak saldım, delirmiş gibiyim)
ben sürekli duyuyordum bts grubunu ama eğer beğenirsem ve dinlersem içten içe o kanser kitleden olcağımı sanıyordum buyzüden bir iki ay direndim arkadaşlar sürekli dinliyordu falan en son ben bir şekilde bu grubu dinledim şarkısının hastası oldum dedim birkaç şarkı daha dinliyim birşey olmaz diyiş o diyiş bir gurubun bütün şarkılarımı güzel olur arkadaş hayır şarkılarını beğendim böyle takıldım baya o şarkılarla sonra acaba nediyorlar diye çevirisine baktım mesela tomorow şarkısının sözleri bayıldım abi gerçekten bir şarkı bukadar mükemmel olabilir neyse v live dan tabi izliyorsun bunların videolarını grup hem yakışıklı hem güzel dans ediyor hem şarkı ritmi güzel hem dostlukları süper hemde şarkı sözleri güzel tam anlamıyla mükemeller bence neyse yinede kanser kitleden değilim birde veletler çok dinliyor insan içinde hala bts dinliyorum diyemiyorum
10
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
aynenn, aynı yollardan geçtik 😂 Ama ben açıkça söylüyorum bts dinlediğimi, adamlar bilboardda ödül yendiler, american musica awardsa bile çıktılar, yani bunları bile başarmış bir grubu kötüleyenler utansın. evet onları dinleyen veletler var ama sonuç olarak bts üyeleri 20-26 yaşındalar ve yaptıkları şarkılar sözler ve dansları da daha çok gençlere hitap ediyor, pek çocuklara ugun değil, onların 40 yaşında fanları bile var. Yani utanılacak bir durum değil, zaten çoğu fanlar da bizim yaşlarda (ben 21im)
yani evet haklısın utanılcak birşey değil bende 20 yaşındayım ama bukadar başarılı olmalarına rağmen ben bts dinliyorum deyince sanki çok ayıp birşey yapmışım gibi tepki veriyorlar aslında kendileride bu önyargıyı aşıp dinleseler onlarda beğencek. Böyle bts hakkında bazen duygularımı insanlarla paylaşmak istiyorum fakat army denilen grubun çoğu 14 13 hatta daha küçük yaşlarda onlarda jinle ben evlencem diye ortada geziniyor tabiki 17 18 20 23 vs yaşlarda bts dinleyen insan var ama bulmak zor kzılarsoruyor. com a bakmak daha yeni aklıma geldi iyikide bakmışım benimle aynı durumda olan birsürü kişiyle karşılaştım içim rahatladı açıkcası
Kız yok sen öyle sanıyorsun, armylerin yarısından fazlası bizim yaşlarda, benim bir kaç tanıdığım var army hepsi de 20li yaşlardalar, türk armyleri bilemem ama diğer ülkelerin armylerine baktığımda gerçekten hepsinin de yaşı büyük twitterde tumblrde ve youtube videolarının yorumlarında falan sürekli bizim yaşlarımızda armyler görüyorum
evet diğer ülkelerdekiler büyük ben türkiye baz alarak söyledim böyle ınstagram sayfalarında yorum yapanları gözlmeledim hep küçükte yoksa amerikada falan normal genç kızlar takip ediyolar
velet diye kanser kitle dememelisin. yaşları küçük olsa da dinleme hakları var? o kanser kitle dediğin kişiler senin dediğin o 20 yaş'ı da içeriyor. kanser kitlenin maalesef çoğu küçük görünsede belli bir yaşı yok.
Kanser kısım kitlenin yaklaşık %30u kadar falandır yani normal bir şekilde seven ve destekleyenler aşırı fazla bu yüzden utanmana da gerek yok, asıl insanı müzik zevkine göre yargılayan cahiller utanmalı
Bende çok seviyorum başladın mı bırakamıyosun insanlar bazen bizi sapık saçma çılgın ve salak olarak sanıyolar ama bilmiyolar ki onların bizi ölesiye sevdiğini tek değerli varlığımızın onlar olduğunu bizi sevdiklerini dillerinden düşürmeyip bizim için ağlamaları bize değer vermeleri o kadar güzel hissettiyor ki. Ayrıca çok önyargılılar insanlar saçma saçma teoriler kuruyolar üstelik yok illuminatiymiş yok kötü örnek oluyolarmış, allah aşkına kendimizi sevmemizi söyleyen, kendimizden nefret etmeyip kendimizi konuşmamızı söyleyen kendimi sevmeyi gerektirecek sebeplerim olduğunu gösterdin bana diyen bu dünyada sevmem gereken tek kişi benim kıymetli ruhumu parlayan beni diyen biz sensiz yedi değiliz diyen üstelik ünicefe, blacklivesmatter a ve daha aklıma gelmeyen bir süre yere bağış yapıp yaşlıların evine yalıtım yapan onkara erzak yardımı yapan, kimsesiz çocukların yanına gidip onları sevindiren ve ne olursa olsun biz sizi koruyacağız siz de bizi koruyacaksınız diyen bu insanlara nasıl kötü örnek oluyor diyorsunuz anlamıyorum gerçekten. Kim ne derse desin onları her zaman sevip koruyacağım.
Ayrıca siz nefret kusarken onlar bir tane canlı konseriyle bile 26 milyon dolar kazanıyorlar siz hala beceriksiz diyosunuz jdjdjdjsjsk madem bu kadar beceriksizler o canlı konserde neden 756.000 kişi onları izliyor dkjdjdkdkd
Bende army im ama hiçbir zaman onları tanıdığım için pişman olmadım onlara bu kadar bağlanmanız o kadar da öok iyi değil bu arada biz ortalığı karıştıran armylere yani sizin dilinizde veled dediğiniz kişilere çomar diyoruz :))) Bts i sevmeye devam din sizin ibi iyi armylere ihtiyacımız var bizim. Bu arada her zaman arkandayım bir Army olarak
bizi hor görüp anlamayabilirler ama fan olmak böyle işte bende kore fanıyım ama bunlara değil 😅
2
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
ama bu durum beni korkutuyor, başkalrının ne düşündüğü umrumda değil ben kendi akıl sağlığımı düşünüyorum, yani belki çok tuhaf gelecek ama artık Türk erkeklerinden bile soğumaya başladım, sadece koreli erkekleri çekici buluyorum ve bu durum beni rahatsız ediyor, ben koreliyi nerden bulayım 😂😭
anladım, bir de koreye gidebilsek, ya uçak bileti 2000-3000 euro neredeyse, bir de otel parası var... zaten ben biriktirsem yanımda gidecek biri yok kimse o kadar parayı vermek istemez. 😭
ben bts çok seviyorum hep diyorum ki iyki ya iyki meleklerim tanımışım onlara çok bağlandım aşık oldum onlar olmasa sanki hayatın bit anlamı yok muş gibi olur. Annem diyo ki sen fanlıktan çıkmışsın sen artık bağımlısın koreye bts delisisin diyo allah allah ne yapıyım aşık oldum bts çok güzel insanlar bana milyonlarca army ne katı bir sürü şey hayata karşı inancımı sevgimi artırırdı güclü olmayı sabr etmeyi başımza ne gelirse gelsin bazen gücsüz düşsek bile kalkmayı hayalerimizden vaz geçmemeyi oretiniz bize bts seni seviyorum. Bts kore tanıdıktan sonra azeri erkeklerinden nefret etmeye başladım.😀😂😂💜 kore erkekleri çok yakışıklı kızlarıda çok tatlı yaa bir sözle bağımlı oldum tam 3 yıldır kore fanı bts armysi oldum.💜💜💜❤💛😊😂😁
Ah başıma gelen en güzel şeydi diyebilirim Bts Büyüleyici bi gruptur büyüsüne kapılırsan onlarla yatar onlarla kalkarsın hepsini çok seversin şarkıları hepsi kaliteli zatwn sürekli onları dinlersin yetmez Gece gündüz runbts izlersin yine doymazsın editleri ve komik videolarını sürekli olarak izlersin onlarla tanışmak yanlarında olmak istersin o da yetmez koreye taşınmayı Korece falan öğrenmeyi düşünürsün bi de içlerinden birine platonik aşık olduysan (ben V ye olmuştum 😂) vay haline !! bunlar benim deneyimimdi kızlar üyelere platonik besleyen varsa geçiyor meraketmeyin ama onları tanıyan asla pişman olmaz ☺️uzun oldu kusura bakmayın 🙏 Hala Army’im ❤️
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Same girl same... Tae nin yeni sacina bittim bu arada... 😭💞
Ben de senin gibiyim aslında birkaç ay öncesine kadar korelilerden nefret bile ediyodum diye bilirim ancak bts grubunu tanıdikca onlara baglanmaya basladim ki ben yabanci sarkilardan sadece anlamlari guzel olanlari dinlerim bts hem sarki sozlerini kendi yaziyor ayni zamanda anlamlari harika danslari klipleri remen herşeyi ile mükemmel sadace btsle kalsa yine iyi bu aralar k-drama ya da merak sardım sonumuz nasıl olcak bilmiyorum.
aynı bende senin gibiyim army olalı 1,5 ay oldu kore gidicem diye para biriktiriyorum türk erkeklerinden iğreniyorum 2,5 ay önce bts i tanımadan önce hoşlandığım çocuk vardı benim onu sevdiğimi biliyordu ama bts kore falan filan olunca cocuk bana yaklaşmaya başladıkça araya mesafe koymaya başladım. (bts i 2,5 ay olarak fanıydım 1,5 ay önce army oldum)
hyr kafayı yemedin yediysen bizde yemiştiriz 2.5 yıldır armyim bende ilk günkü gibi her gördüğümde çıldırıyorum yani sende sorun yok ayrıca maknae line ♥♥ V benim biasım ayrıca. d
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
sevindim 😊 zaten kpop dünyasını tanıdıkça çok da abnormal olmadığımızı anladım, fanların çoğu bizim gibi. Benim de biasim jimin, ama jin ve v yi de çok beğeniyorum.
Bende öyleyim canım hatta sana bir şey diyeyim mi? "İntihar edecektim, deprosyondaydım ama hayatta olmamın tek sebebi bts"diyenlerden biriyim bende maalesef...
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim de depresyonuma iyi geldiler 👍 Bu arada biraz konuyla alakasız olcak ama depresyona en iyi gelen şey namaz, gerçekten kılmanı tavsiye ederim. Ben 5-6 senedir depresyondaydım, psikolojik tedavi gördüm bir kaç farklı psikolog ve psikiyatrist de, bir kaç farklı anti depresan da kullandım ama hiç biri işe yaramadı, sonra arkadaşımın tavsiyesiyle namaza başladım. Aslında yıllarca kıl diye çabaladı ama ben hep üşendim erteledim, sonunda başladım ve bir ay sonra hayatım değişti, gerçekten her gün ölsem keşke diye düşünen biriydim ama namaz sayesinde artık çok mutluyum ve yaşamaya motivasyonum var.
Biliyor musun bende aşırı bağlandım sürekli izlemek dinlemek istiyorum onları o kadar çok seviyorum ki yani şu an gerçek tanıdığım insanların çoğundan daha fazla değer veriyorum. Ama gerçekten o kadar iyi ve Nazikler ki çok fazla iyiler bu beni neredeyse ağlatıyor.💜
Kafayı yemedin merak etme. Ben BTS i çok seviyorum ve bir ARMY yim. Tek sıkıntım çevremdekilere BTS i sevdiğimi söylediğimde bana uzaylıymışım gibi bakıyorlar. Aslında bundan 1-2 yıl önce ne zaman BTS dense yine mi falan diyordum. Ama şarkılarını 1 dinledim,2 dinledim, 3 dinledim ve şu an onlar olmasa nasıl mutlu olabilirim diyorum. Sana tavsiyem kim ne derse desin hiç umursama , BTS le kafayı yemeye devamm 😜
Ben 7 yıldır ARMY’im ve tatlım emin ol, bu benim hayatımı çok yönden iyi etkiledi. Bilmeyenler eleştirebilir. Hiç sıkıntın olmasın. Ben ilk ARMY olduğum dönemler kimse bilmiyordu onları ve benimle dalga geçmeye çalışıyorlardı. Ama şimdi onların haline bak! BTS dinleyip kendilerinden geçiyorlar😂😂 Ve bu yüzden demek istiyorum ki, BTS HAYATINDA BAŞINA GELEBİLECEK EN İYİ ŞEY!💜
bts proje üstüne kurulmuş bir ekip galiba.. btsli bir erkeğe benzeyen birini sevmek istersen imkansız bence. d. Ne kıza ne erkeğe benziyolar. yüzlerinde 1 tane bile tüy yok sudan çıkmış ak kaşık gibiler ddnvjkl
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
masonlara üyeler, bütün ünlüler gibi, bunu anladığım günden beri hayranlığım kalmadı zaten. Yüzlerinde tüy olmaması kore için normal ama çünkü oralarda her erkek traş oluyo
eskiden seveyordum şimdi heves uçtu gittttiiii sjsjsjsjsjsjsj
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
oha aynenn önceden onları görünce çok heyecanlanırdım, bağımlı olmuştum ama nedense son bir aydır benim de hevesim azaldı, hem üzülüyorum neden böyle oldu diye hem de bir taraftan seviniyorum çünkü artık kendi hayatımla daha fazla uğraşıyorum 😅 ama hala seviyorum tabi onları.
Ben 5 yıldır onlara aşığım. Ama şanssız army'lerdenim annem ve babam anti anti nedir bilmeyen varsa- anti BTS de dahil bütün K-pop gruplarına karşı olan ırkçı bir toplum.
arkadasimin onerisi ile dinleyeyim dedim ama onlarla dalga falan geciyordum uaninsonra dinledim baktim harika muzik yapiyorlar sonra bunlarin bagimlisi oldum ama veled falan da degilim bence insanlar istedigi muzigi dinleyebilir rahat birakin onlari
Elbette bts fanları var onlara army deniyor bir army olarak söylüyorum. "intihar edecektim, depresyondayım ama hayatta olmamın tek nedeni bts" doğru aynı şeyi bende yaşadım Bts her şeyiyle özenilecek bir grup sevmene sevindim💜
Gerçekten seslerine bayılıyorum özellikle jimin ve taehyungun sesi huzur verici en sevdiğn şarkı ne? Ben house of cards ve zero ocklock cok severim ozellikle zero ocklocku uyuyamadığım zamanlar dinlerim uyumama yardımcı oluyor ilaç gibi bir şarkı
canım ınsanlar için intihar ediceksen et seviceksen sev benim sorunum değil ama sen şu cevabı bekliyodun "BTS Faniyım Ben Delimiyim Acaba?" Cevabı Her Halukalde Belli Sen Deli Deilsin Sen Tam Bir Gerizekalısın
Seninde beynin yok o zaman ne bu ön yargı hiç gidip dinleyip nasıl insanlar nasıl kişiler baktın mı? Anca boş boş konuş keşke az izleyip dinlesen de insanlık öğrensen
Onlara bağlandığın zaman ayrılamıyorsun sani hayatın onlar oluyor ama yinede yaşamak için bşr sebebin oluyor. Bence git gide onlara daha çok bağlanacağın için asla bu drumdan pes etme
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
aradan bir sene geçti ve ben artık bts hayranı değilim 😅 Ben de kopamam sanıyordum ama diğer ünlüler gibi, illuminatiye, yani masonlara üye olduklarını fark ettikten sonra soğudum onlardan. Hatta boy meets evil şarkısında "nefsime uydum, ruhumu şeytana sattım" diyor apaçık onlara üye olduklarından bahsediyorlar şarkılarında ve zaten onların sembollerini de yapıyorlar elleriyle ve şarkılarında sembolleri var. Hatta seokjinin bir kıyafetinin sırt kısmında kocaman üçkenin içinde göz vardı. Aslında bunların hep farkındaydım ama görmemezlikten geliyordum.
ben hala anlayamadım. Bunları nasıl seviyorlar. Herkese saygı duyarım ama 12-15 yaş arası ergen kız ve erkek çocukları bunların çantasını, çorabını, battaniyesini yorganını, kolyesini aldırıyor. Geçen kardeşimi okula bırakıyordum 2. sınıf kız öğrenci'de BTS çantası gördüm gülme krizine girdim. Siz ergenler yakında bunlara taparsınız da.:D
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
21 yaşındayım, bts 7 erkekten oluşuyor, grubun en küçüğü 21 ve en büyüğü ise 25 (yani ergen grubu değil) şarkıları da aslında 16 yaşından küçüklere uygun değil zaten. Sadece ergen değil, bir çok yirmili, otuzlu hatta çocuklu 40lı yaşlarında kadın hayranları bile var. Amerikan bilboard awards da ödül yendiler, ve bu sene tekrar ödüle adaylar. yani sandığın kadar saçma bir grup değil. Ilk başta tanımadan önce ben de sevmiyordum ve tuhaf buluyordum ama şarkılarını dinleyip, hayat hikayelerini öğrenip, şarkı sözlerinin anlamlarına baktıktan sonra hayranları oldum. Ayrıca çok güzel dans ediyorlar.
Aynı ben. ölüyorum ben ya onlara bakmadan yaşayamıyorum biansım RM yıllardır ona aşığım hepsini çok seviyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Mason falan demişsin bir tarafımla güldüm sizin gibi netizenler cidden mide bulandırıcı :D Korede bulunmamışsın bile oturduğun koca go tunu büyüttüğün yerden ulaşamayacağın insanları karalıyorsun. Ap tal vel et.
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
biricisi, velet değilim 23 yaşıma gireceğim ama senin üslubuna bakılırsa 12 yaşından sonra büyümeyi unutmuşsun, ikincisi de söylediklerim somut bilgiler doğrular zoruna gidiyorsa uyumaya devam edebilirsin, üçüncüsü; koreye gitmediğimi nereden biliyorsun? son olarak da düşüncelerini daha güzel bir şekilde söylemek yerine kırıcı kelimeler kullandığın için (ve eğer 18 yaşından büyüksen) sana hakkımı helal etmiyorum, öbür dünyada iki elim yakanda, haa eğer pişman olup özür dilersen o ayrı, vesselam
Sen git onlardan özür dile burada iftira atıp haklarına giren insanları provoke eden sensin. Kore'de bulunmuş olsan, tek bir Koreli ile konuşmuş olsan bu saygısız iftirayı atmazdın :) Kore'de çok uzun süre kaldım ve bu dediklerin midemi bulandırdı. 18 yaşından büyüksen hakkımı helal etmiyorum nedir sal ak sümmeye seni :D
Kullandığın üslubu bakılırsa salak olan profil daha çok sen gibisin. Bu kadarcık lafla mı kendini ifade ediyorsun? Demekki çapın bu kadar. Bu aptal kafanı birazcık araştırmak için kullansaydın diğer üyenin yaptığı yorumu bir düşünür ve doğruyu bulmaya çalışırdın. Ama dedim ya buna senin çapın yetmez. Sa lak ap tal.
@Duruzehra Kore'de okuyorum değişim öğrencisiyim. Boş yapma. Onlardaki saygı ve kültürün çeyreğine sahip değilsiniz.70 iq seviyenizle , internetten sağdan soldan duyma dedikodularla insanları karalayamazsınız. Korede bir hafta bulunsaydınız o insanların çalışıp nasıl emek harcadığını görebilirdiniz. Örümcek beyinli asosyal veletler sizi.
canım benim Korede olunca senin iq seviyen tavan mı yaptı? Sen o küçük fındık kadar beyninle böyle ahkam kesme. Ayrıca o bahse konu grubun arkasında hiçbir güç olmadan bu kadar çok salağı kendine bağlaması sana normal geliyorsa fındık kadar beynin de yok demektir. Bu arada bende İtalyada okuyorum. Master yapıyorum. Hani kendini bir halt sanma diye söylüyorum. Sana oralarda insanları aşağılamayı mı öğretiyorlar? Bence değişim programın bitince orda kal. Hem ne güzel layığını bulmuşsun.
korede bulunman ünlüleri tanıdığın anlamına gelmez. Ünlüler sadece yetenekleriyle değil, masonlara üye olarak yüksek seviylere ulaşırlar. Biraz o pembe gözlüklerinden kurtul da gözünü aç küçük kız. Hayat sandığın kadar toz pembe değil. Ooooh senin daha öğrenmen gereken çok şey var. şimdi sütünü iç ve uyumaya devam et
inşAllah 😃 seneye avrupaya gelecekler, türkiye de çok fanları olduğunu biliyorlar, hatta gelmeleri için imza bile toplandı biliyosundur, bunu bile bile gelmezlerse çok bozulurum 😔