
Linçleyebilirsiniz ama bunlar benim fikirlerim...
Jungkook

Dünyanın en seksi erkeği seçilmiş ve ben bunu duyduğumda WTF oldum. Tabi ki bunların hepsi popülarite Can Yaman da var sonuçta listede dlxkxmxkxk. Tatlı deseler anlarım hadi ama seksilik ile bu arkadaşın uzaktan yakından alakası yok.Bu çocuğun son zamanlarda büyümenin de vermiş olduğu özgüven ile fazla gıcıklaştığını düşünüyorum. Kendini beğenmiş tavırları var bence. Yeteneğine gelince de cidden yetenekli. Çok kullanışlı bir eleman her eve(gruba)lazım. Grubun ağır topunu onun taşıdığını düşünüyorum. Rap,vokal,dans her şey var ve hepsinde de iyi. Gerçekten tebrik etmek gerek. Küçük bir yaşta çıkış yaptı ve üstünde bu kadar yol varken çok yol katetti. Bu arada çocukluk fotolarına bakarsanız evrim geçirdiğini görebilirsiniz. Ayrıca insanlar shiplenmediğini sevmediğini söylüyorlar. Çocuğu alakalı alakasız herkes ile shiplediklerini göz önüne alırsak çok haklı bir isyandır. Gerçekten jikook taekook liskook ebenkook .... diye gider liste.
Namjoon(Rm)

Şüphe yok ki bu eleman diğerlerinden çok farklı. Gerek görünüşü gerek tavırları gerek konuşmasıyla yürüyen bir karizmadır kendisi. Hatta ben başta koreli olduğuna bile inanmamıştım çünkü hiç benzemiyor,yarı Amerikalı falan sanmıştım ama yok adam bildiğimiz koreli çıktı. Grubu hiç tanımayan birine üyeleri gösterin. Diğer 6 üyeyi birbirine benzetecektir ama bu adamı ayırt edebilecektir. Diğer üyelerin yanında uzun kalır.Diğerlerine göre ingilizcesi çok daha iyidir. Rapi de iyidir ama aynı şeyi dansı için söyleyemem dansı bence olması gerekenin çok altında. Boy with luv klibinde giydiği beyaz takım elbiseyle mafya babasına benzemiştir.
Taehyung(v)

Allah aşkına bu herifte tam bir p*zevenk tipi yok mu skzkzkzkxk. Yanlış anlamayın adama p*zevenk demiyorum sadece öyle bir tipi var. Kendisi az önce yazdığım eleman gibi diğerlerinden esmerdir ama buna rağmen saçlarını hep açık renge boyatır. Sarı saç onu aşırı kötü göstermektedir fake love klibindeki siyah saçı ise onu anime karakteri gibi göstermiştir(bence anime karakterleri çok itici bazıları hariç) Boy with love klibindeki mavi saçları açıkçası fazla göz yorucudur.Bence ona en çok yakışan saç kahverengidir,öyle kasmaya gerek yok. Bir ara en yakışıklı yüz seçilmiştir. En yakışıklı demek biraz abartı olsa da yakışıklıdır. Sürekli gucci giyinmektedir. Üstündekiler aşırı pahalı olmasına rağmen çok rüküş bir tarzı vardır ve babam gibi giyinmektedir. Gencecik adamsın ne baba kazağı giyiyorsun diye merak ederim. Kendisini severim diyemeyeceğim bence itici tavırları vardır. Bazen gereksizce seksi davranmaya çalışır. Seksi davranacağım diye bokunu çıkarır. Sesi güzel ve hoş bir sestir ama vokali bana fazla zorlama gelmektedir. Rap yapması daha makbuldür.
Yoongi(Suga)

Bu arkadaşın hayat enerjisi 0'dır. Sürekli etrafa uykulu uykulu gözlerle bakmaktadır. Albino mu diye sürekli düşündüğüm elamandır çünkü teni aşırı beyazdır. Seventeen grubundaki Woozi'ye çok benzemektedir. Kendisi beyaz tenli olduğu için kendisine siyah saç çok yakışır. Bacakları bence gereksiz bir şekilde incedir.Bence son zamanlarda değişmeye başlamıştır ve tavırları da ilk eleman gibi egoistleşmiştir. Rapi hoştur,güzeldir.
Hoseok(Jhope)

Tartışmasız grubun en samimi üyesidir. Ayrıca showların yıldızıdır. Vlive yayınlarını birkaç kere izlemişliğim vardır ve diğer üyeler daha mesafeliyken kendisi oldukça dost canlısı ve tatlı bir insandır. Rapi iyidir ve dansı cidden çok iyidir kendini dans konusunda çok geliştirmiş olmalı. Belki kızacaksınız ama bana bazen oldukça saftirik gelmektedir. Çok saf buluyorum. Eğlenceli bir elemandır. Dişlerini çok beyaz bulmaktayım o yüzden kendisini görünce aklıma isyer istemez Colgate ve İpana reklamları gelmektedir. Tipi ortalamadır,yakışıklı olduğunu pek düşünmüyorum. Ayrıca bu eleman sürekli 32 diş gülmektedir. Sanarsın gülme challenge oynuyoruz. Ne zaman görsem sırıtmaktadır. Üzgün olduğunda da çok üzgün çok ağlamaklı göxükmektedir,ortası yoktur.
Jimin

Kendisini önceden verdiği kilolar ile tanıdığım eleman.Ki kilolu hali şuanki halinden çok daha iyiydi. Eskiden çok daha yakışıklı ve çok daha sevimliydi.Kendisine bence en çok yakışan saç rengi pembedir. Siz ayy o ne de kız gibi diye düşünüyor olabilirsiniz ama şu vardır ki pembe kız rengi falan değildir ve bu arkadaşa acayip iyi gitmektedir. Bu elemanın fanlarının kilo konusunda derdi var sanırım kilo aldıklarında ayy çok kilo aldın diye linçliyorlar kilo verdiklerinde ayy çok kilo verdin diye linçliyorlar. Ne yapsın bu eleman a* .Ayrıca Hoseok kadar olmasa da çok iyi dans eden bir abimizdir. Sesi hoştur vokali güzeldir ama bazen sesi detone olur ve cidden kulaklarınızı kanatabilir.
SeokJin(Jin)

Bana göre gruptaki en yakışıklı kişidir. Bir ara o da en yakılıklı yüz seçilmiştir enini bilemem ama cidden yakışıklıdır,hakkını vermek lazım. Özellikle fake love klibinde cidden ateş saçmaktadır. Siyah saç ona çok yakışır ama o ısrarla sarı saçlı olur,hoş her türlü yakışıklıdır ve dudakları çekicidir. Sesi hakkında pek bir yorum yapamıyorum çünkü o kadar düz ve stabil bir sesi var ki! İyi desem iyi değil kötü desem kötü değil ne diyeceğimi bilemedim. Şakacı ve samimi birine benzemektedir ve ne yalan söyleyeyim gülünce garip bir ses çıkarmaktadır ama bu abimiz dans konusunda pek de başarılı değildir. Sanırım bundan olacaktır ki onu dans ederken en arkaya koyarlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yani grubu bilmiyorum o yüzden pek birsey ekleyemem ama senin iyi bir inceleme yaptığını göre bildim bencende. Sempatik bir anlatış tarzın var beğendim😂
Teşekkürler:-)
Ricalar
Benim kardeşim bu grubun hayranı hatta hayran az kalır resmen adamlara aşık büyüyünce Jimin ile evlenecem falan diyor kardeşim adına cringe oluyorum dkskslslzkdkdjsjfk. Tamam dinlesin ama tanımadığı herifleri de dünyanın merkezine koymasın ama
Maalesef haklısın ben de bts grubunu çok seven, ama takıntılı bir şekilde seven bir sürü insan gördüm genelde küçük yaşta oluyorlar ama üniversite öğrencisi bile gördüm böyle. Koskoca üniversiteli kalkmış conkuk oppa falan diyor ve cringe olmamak elde değil. Ve bu konuda çok haklısın. İnsanlar niye daha kendini bile tanımayan birisini dünyanın merkezine koyar ki? Umarım bu insanların nesilleri tükenir
Bende bir Army'im de sen şimdi seviyor musun sevmiyor musun
Nötr
nötr olmaz
dua et ki başka birine denk gelmedin
Neden nötr olmasın ki?
hem sevip hem sevmemek uymuyor ondan
O zaman biraz seviyorum diyelim ama army olacak kadar değil
hmm.. knk ben görüşümü bile unutmuşum :d keşke soruyu bu kadar uzun yazmasaydın yani yorulmuşsundur
Grubu pek tanımıyorum ama haklısın o pembe saçlıda tam bir p*zevenk tipi var dkzlxlxkxmxkck
Bence hiç egoist değiller nerden çıkarıyorsun bunları
Yayınlarını izleyerek ve şovlarını bence gayet de öyleler
Bunlar her iltifata utanıp kızaran çocuklar ayrıca egoist diyosan bunlar yüzlerce ödül kazandılar hiç gözümüze sokuyolar mı hepsini bize armağan ettiklerini bizim sayemizde olduğunu söyleyip duruyorlar bence sen hiç bişeyizlememişsin her öfül törenine armyy seni seviyorum diye çıkan insanlar bunlar nası egoist diyosun anlamıyorum bir tane örnek ver allah aşkına neresi egoist bunların
Off ayrıca ne biçim army sin sen ya bildiğin antisin benceni bir daha okudum ve nefret kusmuşsun resmen yok pezvnk yok egoist sevmiyosan sevme zorlamıyoruz ama niye insanlara yanlış anlatıyosun kendi fikirlerinle gerçektekiler asla uyuşmuyor madem sevmiyorsun insanlara yanlış tanıtma bari
Kimseye p*zevenk demedim tam okumamışsın bile ayrıca oldukça egoist buluyorum benim fikrim neden senin bu kadar zoruna gidiyor? Nefret falan da kusmadım gayet normal yazdım. İnsanlara yanlış anlatmıyorum? Yazdıklarımı neden bu kadar umursuyorsun? Dediklerim gayet de doğru ve seslerinin güzel olduğunu belirttim zaten? Yani hiçbirinin hakkını yemiyorum? Kişilikleri de benim düşüncem ve paylaştım. İnsanlara yanlış tanıtmıyorum bence in başlığına bakarsan bence in adı"Bts ile ilgili düşüncelerim" yani benim düşüncelerim. Bence in başlığı "Bts ile ilgili %100 gerçek bilgiler" falan değil. Ben gözlemledim ve paylaştım. Gerisi okuyanların bileceği iş
Evet ama dediklerini düzgün yazman lazımdı ayrıca fazla yanlış kelime kullanmışsın fikrin zoruma gitmiyor sadece yanlış düşünüyorsun asla egoist değil onlar madem egoistler bir tane örnek ver, yanlış gözlemlemişsin onları daha doğru düzgün tanımıyosun bile şuna bak rezillik
Onları 2 yıldır tanıyorum ve davranışları öyle görünüyor, ki çoğu kişi de böyle düşünüyor, linç yememek için susuyor
Seninle uğraşamayacağım çünkü o yalana kendini inandırmışsın ve ayrıca uydurma lütfen kendini kandırmaktan başka bişi yapmıyorsun gerçeğin ne olduğunu bilmeyecek kadar cahil değilim
İşte siz armyler in sorunu bu sizinle aynı fikirde olmayan herkese uçarak atıyorsunuz her neyse
Biz sadece doğruları savunuyoruz ben onların mükemmel olduğununfalannsöylemiyorum ama senizlediğin binkaç şeyle buna inanıyosun ben sadece gerçeği söylüyorum
Makaleyi yazana söylüyorum; sen gerçekten Army misin? Kimseyi korumuyorum ama Jungkook dünyada tanıdığım en mütevazı ünlülerden biri... Yeterince bilgin yok demek ki öyle düşüyorum.. Hatta diğerlerinden bile daha mütevazı buluyorum bazen. Ama çocuk gerçekten çoğu alanda çok yetenekli, bir yarışmada vs. de kazanınca sevinmesi normal.. Hiç kendini beğenmiş olduğunu düşünmüyorum. Herkesin görüşüne saygı duyuyorum ama biraz saygısızlık yapmışsın gibi eleştirirken.. "güzel kardeşim" falan..
"pe*evenk" yazacaktım klavye "güzel kardeşim" yazmış ya :D
Biliyorum bunları güzel dans ediyorlar
Sence hangisi daha iyi?
İlki
ne bos konusmussun be kardesim, kardeşim falan.. kendi gorusum diyerek adama kufur ediyorsun once sen gizli uyelikten cik bakalim aslan parcasi
pw*zv*nk*
Bts üyeleri çok ilginç
Gibi gibi
Bu bence karlına nasıl çıktı?
Sende biraz çekememezlik var
hepsi aynı bunların
Ben de öyle demiştim ilk gördüğümde dkxjxkxk
Salak mısın?