Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Linçleyebilirsiniz ama bunlar benim fikirlerim...

Jungkook

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Dünyanın en seksi erkeği seçilmiş ve ben bunu duyduğumda WTF oldum. Tabi ki bunların hepsi popülarite Can Yaman da var sonuçta listede dlxkxmxkxk. Tatlı deseler anlarım hadi ama seksilik ile bu arkadaşın uzaktan yakından alakası yok.Bu çocuğun son zamanlarda büyümenin de vermiş olduğu özgüven ile fazla gıcıklaştığını düşünüyorum. Kendini beğenmiş tavırları var bence. Yeteneğine gelince de cidden yetenekli. Çok kullanışlı bir eleman her eve(gruba)lazım. Grubun ağır topunu onun taşıdığını düşünüyorum. Rap,vokal,dans her şey var ve hepsinde de iyi. Gerçekten tebrik etmek gerek. Küçük bir yaşta çıkış yaptı ve üstünde bu kadar yol varken çok yol katetti. Bu arada çocukluk fotolarına bakarsanız evrim geçirdiğini görebilirsiniz. Ayrıca insanlar shiplenmediğini sevmediğini söylüyorlar. Çocuğu alakalı alakasız herkes ile shiplediklerini göz önüne alırsak çok haklı bir isyandır. Gerçekten jikook taekook liskook ebenkook .... diye gider liste.

Namjoon(Rm)

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Şüphe yok ki bu eleman diğerlerinden çok farklı. Gerek görünüşü gerek tavırları gerek konuşmasıyla yürüyen bir karizmadır kendisi. Hatta ben başta koreli olduğuna bile inanmamıştım çünkü hiç benzemiyor,yarı Amerikalı falan sanmıştım ama yok adam bildiğimiz koreli çıktı. Grubu hiç tanımayan birine üyeleri gösterin. Diğer 6 üyeyi birbirine benzetecektir ama bu adamı ayırt edebilecektir. Diğer üyelerin yanında uzun kalır.Diğerlerine göre ingilizcesi çok daha iyidir. Rapi de iyidir ama aynı şeyi dansı için söyleyemem dansı bence olması gerekenin çok altında. Boy with luv klibinde giydiği beyaz takım elbiseyle mafya babasına benzemiştir.

Taehyung(v)

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Allah aşkına bu herifte tam bir p*zevenk tipi yok mu skzkzkzkxk. Yanlış anlamayın adama p*zevenk demiyorum sadece öyle bir tipi var. Kendisi az önce yazdığım eleman gibi diğerlerinden esmerdir ama buna rağmen saçlarını hep açık renge boyatır. Sarı saç onu aşırı kötü göstermektedir fake love klibindeki siyah saçı ise onu anime karakteri gibi göstermiştir(bence anime karakterleri çok itici bazıları hariç) Boy with love klibindeki mavi saçları açıkçası fazla göz yorucudur.Bence ona en çok yakışan saç kahverengidir,öyle kasmaya gerek yok. Bir ara en yakışıklı yüz seçilmiştir. En yakışıklı demek biraz abartı olsa da yakışıklıdır. Sürekli gucci giyinmektedir. Üstündekiler aşırı pahalı olmasına rağmen çok rüküş bir tarzı vardır ve babam gibi giyinmektedir. Gencecik adamsın ne baba kazağı giyiyorsun diye merak ederim. Kendisini severim diyemeyeceğim bence itici tavırları vardır. Bazen gereksizce seksi davranmaya çalışır. Seksi davranacağım diye bokunu çıkarır. Sesi güzel ve hoş bir sestir ama vokali bana fazla zorlama gelmektedir. Rap yapması daha makbuldür.

Yoongi(Suga)

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Bu arkadaşın hayat enerjisi 0'dır. Sürekli etrafa uykulu uykulu gözlerle bakmaktadır. Albino mu diye sürekli düşündüğüm elamandır çünkü teni aşırı beyazdır. Seventeen grubundaki Woozi'ye çok benzemektedir. Kendisi beyaz tenli olduğu için kendisine siyah saç çok yakışır. Bacakları bence gereksiz bir şekilde incedir.Bence son zamanlarda değişmeye başlamıştır ve tavırları da ilk eleman gibi egoistleşmiştir. Rapi hoştur,güzeldir.

Hoseok(Jhope)

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Tartışmasız grubun en samimi üyesidir. Ayrıca showların yıldızıdır. Vlive yayınlarını birkaç kere izlemişliğim vardır ve diğer üyeler daha mesafeliyken kendisi oldukça dost canlısı ve tatlı bir insandır. Rapi iyidir ve dansı cidden çok iyidir kendini dans konusunda çok geliştirmiş olmalı. Belki kızacaksınız ama bana bazen oldukça saftirik gelmektedir. Çok saf buluyorum. Eğlenceli bir elemandır. Dişlerini çok beyaz bulmaktayım o yüzden kendisini görünce aklıma isyer istemez Colgate ve İpana reklamları gelmektedir. Tipi ortalamadır,yakışıklı olduğunu pek düşünmüyorum. Ayrıca bu eleman sürekli 32 diş gülmektedir. Sanarsın gülme challenge oynuyoruz. Ne zaman görsem sırıtmaktadır. Üzgün olduğunda da çok üzgün çok ağlamaklı göxükmektedir,ortası yoktur.

Jimin

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Kendisini önceden verdiği kilolar ile tanıdığım eleman.Ki kilolu hali şuanki halinden çok daha iyiydi. Eskiden çok daha yakışıklı ve çok daha sevimliydi.Kendisine bence en çok yakışan saç rengi pembedir. Siz ayy o ne de kız gibi diye düşünüyor olabilirsiniz ama şu vardır ki pembe kız rengi falan değildir ve bu arkadaşa acayip iyi gitmektedir. Bu elemanın fanlarının kilo konusunda derdi var sanırım kilo aldıklarında ayy çok kilo aldın diye linçliyorlar kilo verdiklerinde ayy çok kilo verdin diye linçliyorlar. Ne yapsın bu eleman a* .Ayrıca Hoseok kadar olmasa da çok iyi dans eden bir abimizdir. Sesi hoştur vokali güzeldir ama bazen sesi detone olur ve cidden kulaklarınızı kanatabilir.

SeokJin(Jin)

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim

Bana göre gruptaki en yakışıklı kişidir. Bir ara o da en yakılıklı yüz seçilmiştir enini bilemem ama cidden yakışıklıdır,hakkını vermek lazım. Özellikle fake love klibinde cidden ateş saçmaktadır. Siyah saç ona çok yakışır ama o ısrarla sarı saçlı olur,hoş her türlü yakışıklıdır ve dudakları çekicidir. Sesi hakkında pek bir yorum yapamıyorum çünkü o kadar düz ve stabil bir sesi var ki! İyi desem iyi değil kötü desem kötü değil ne diyeceğimi bilemedim. Şakacı ve samimi birine benzemektedir ve ne yalan söyleyeyim gülünce garip bir ses çıkarmaktadır ama bu abimiz dans konusunda pek de başarılı değildir. Sanırım bundan olacaktır ki onu dans ederken en arkaya koyarlar.

Bts üyeleri hakkındaki görüşlerim
Cevapla