
Aileniz ile görüşüyormusunuz?



Her ailede olduğu gibi bizim ailemizde de kutuplaşmalar var maalesef. Hoş şeyler değil. Hepsini seviyorum fakat kıskançlık duygusu iletişimimizi maalesef bozuyor. Her ne kadar değer versekte değer görememek üzüyor. Halbuki neyse..
aile bagların kuvvetli olsun, aglasanda gülsende beraber agla veya gül
Özellikle teyzelerim ve dayılarımla aram süper çok şükür , kendi küçük ailemde kocaman zaten , yeğenlerim canımdır
Evet kuvvetli. Ama yine de içimi onlara açmam.
Cevap
4Cevap
ailemin bana karşı bağları sağlam da benim değil :D...
sorundaki söze katılıcak kadar kuvvetli gerçekten tüm sevinçlerim ailemdir
Koydum hüzünlerimi önüme baktım hepsi "ailem"
Evet, kuvvetlidir
Kuvvetli.
Normal yani
Hayır degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar