Anlatmak istersin bazen, kimse anlamaz seni... Dertlerinizi nasıl izah ediyorsunuz?

Bazen insan anlatmak ve rahatlamak ister, Ama öyle birşeydir ki, kimseye derdini anlatamaz,

Ya anlatmak istediklerini yanlış kişiye anlatıyordur,
Ya anlatırken düzgün tarif edemiyordur,

Ya da anlattığı kişiler yanlış anlıyordur,

En son ihtimal kötü ya, Herkes kafasına göre anlıyor...

Peki siz derdinizi nasıl anlatıyorsunuz? Siz anlattığınız da onlar kafasına göre, ekleyip, çıkartıp öyle mi anlıyor.. ?

#gotikpanzersoruyor

Anlatmak istersin bazen, kimse anlamaz seni... Dertlerinizi nasıl izah ediyorsunuz ?


Anlatmak istersin bazen, kimse anlamaz seni... Dertlerinizi nasıl izah ediyorsunuz?
Anlatmak istersin bazen, kimse anlamaz seni... Dertlerinizi nasıl izah ediyorsunuz?
Cevapla