
Sustum olmadı...
Sövdüm olmadı
Kızdım hiç olmadı
Bağırdım çağırdım öfkelendim
yaktım yıktım..
Olmadı olmadı bir türlü olmadı
Anlaşılamadım..
Kabullendim artık kimse beni anlamıyor.
Anlaşılmayı her insan ister hayatımız boyunca çevremizdeki insanlardan özellikle sevdiklerimizden bizi anlamalarını kabul etmelerini derdimizi net şekilde anlatmayı çok isteriz ama bunu başarabilen insan sayısı çok azdır..
Çünkü sen ne kadar çırpınırsan çırpın ne yaparsan yap bazen onlar senin dediklerinden ziyade onların anladıklarından ibaret kaldığında ne yaparsan yap seni kimsenin net anlamayacağını fark ettiğinde artık anlatmaktan vazgeçtiğimiz zamanlar olmuştur elbet..
anlaşılamamak çağımızın en büyük sorunu bence ve bu soruna bir çözüm yok çünkü herkes ön yargılı herkes peşin hükümlü herkes birilerini anlamak yerine yargılamayı seçiyor ve hüküm verip geçiyor..
Anlaşılamadığını düşündüğün de kendini anlatmak için çabalar mısın yoksa bundan vaz mı geçersin
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer