Kızlarla nasıl konuşacağımı bilmiyorum Yardımcı olur musunuz?

Bir kızla konuşurken rahat olmaya çalışıyorum ama bir süre sonra muhabbet sıkıcı olmaya başlıyor. Sevgili anlamında demiyorum o iş zaten olmuyor da arkadaş olmak istiyorum ama nasıl giriş yapıcam bilmiyorum direk arkadaş olalım mı? Desem çıkma teklif etmişim gibi yanlış anlar diye düşünüyorum. Bir kızla nasıl niyetinin sadece arkadaş olmak olsuğunu belli ederek konuşulur ki?
Kızlarla nasıl konuşacağımı bilmiyorum Yardımcı olur musunuz?
Cevapla