Başkalarının yanında değişen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Değerli dostlar hepimiz biliriz ki kadın veya erkek olsun başkalarının yanında değişen biri bazı kişilerin gazına gelip ve ona göre davranan kişiler vardır ki bu ilişkiye bile mal olur. Değer verdiğiniz insan ara bozuculara müsade eder çünkü çevresine göre hareket eder kendi düşünceleri yoktur sizin bu konu hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Başkalarının yanında değişen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla