Gözünle gördüğüne mi, kulağınla duyduğuna mı inanırsın?
Belki gördüklerini yanlış da anlamış olabilirsin, ya da duyduklarını olamaz mı?

Belki gördüklerini yanlış da anlamış olabilirsin, ya da duyduklarını olamaz mı?


gördüklerinin yarısına, duyduklarının hiçbirine inanma diye bir atasözümüz var. ona uymaya çalışıyorum.
Ateş olmayan yerden duman çıkmayacağı için bazen duyduğuma bazen gördüğüme...
Burnumla kokladığıma inanırım kötü ya da hoş koku daha kesin sonuç 🤔😅
Bişi dicem bu çocuk benden de deli😂✌
Deli olmak özgür olmaktır bazen, deli olduğun için tepki de görmezsin oh kebapp 😂😂
Aynı kafadayiz♪
Muhtemeldir🚶
İkisi de yetmez
Elleyip mıncıklamam kavramam dillemem lazım
Cevap
23Cevap
Günümüzde bırak kulağında duyduğuna inanmayı gözünle gördüğünü bile iki kere sorgulayacaksın gözlerini ovuşturup tekrar bakacaksın
ikisine de inanabilirim ama samimiyeti hissederim isterse agzıyla kuş tutsun hissiyatım inanmıyosa %90 yanlış birşeyler vardır
sanatımdan dolayı bir şeyi araştırmadan öylesinde inanmam :)
ikisinin de doğru olmadığı durumlar olabilir. görüp duyduğum şeylere hemen hiç sorgulamadan inanmam her zaman
pek inançlı biri sayılmam
Görup farklı düşünerek inanırım tabi araştırmakta gerekir
Elimle ellediğime inanırım
Al sana muz der başka şey verirse :D
Tabağı boş gönderecek halimiz yok biz de göndeririz aynısından 😀
Ikram geri cevirilmez sen bir ye sonra gonderirsin 😂😂
Sen gelen ikramı geri çevirmiyorsun herhalde. Belli yiye yiye çöl kaplanına dönmüşsün 😂😂
Seni de col kubagasina ceviricez 😂
Daha çok var diyorsun yani. Ye ye bitmiyor koçum, sanki hacı baba tekkesi. Afiyet olsun sana dostum. Herkes yediğinden ikram edermiş. Sana benim yediğim 250 gramdan ikram ederdim ama belli ki 37 yaşına kadar başka birşey yememişsin bünyene yabancı gelir şimdi senin 😂😂😂
Yedigin senin olsun o zaman gorduklerini anlat 😂
Benim gördüklerimi senin bu yaşına kadar gördüğünü zannetmiyorum 37'lik kutsal bakir seni 😂😂😂
Illa cikart vur masaya diyorsun 😂
Neyi vuruyon la masaya elini mi vuruyon dikkat et incitme 😂😂
Vurdugun da incilecek yeri anlarsin 😂😂
Seni mi çok incittiler çöl kedisi 😂😂😂
Tabiki gözümle gördüğüme inanırım
Hem gözümle görüp hemde kulağımla duymalıyım😂😂😂
Gözümle gördüğüme inanırım tabiki :)
Gözüme ve gördüğüme inanırım...
Kalbimle hissettigime..
Görmek benim için daha inandırıcı.
İşime gelene inanırım
gozumun gormedigi hic biseye inanmam :D
Kimden geldiğine göre duyduğuma da inanırım bazen
bu devirde hiç bişeye inanmam
Gördüğüme de duyduğuma da yarı yarıya inanırım
İkisine de inanırım :D
Gözümle gördüğüm daha önemli.
Duyularımız bizi aldatmak içindir.
Gördüklerime inanırım
Ikisinede hemen. inanmam
Önemli olan gördüğün gerisi yalan
Gozumle gordugume
Gördüğümee
goz tabiki
Gözümle gördüğüme
her ikisinede inanırım
İkisine de inanırım.
Gördüğüme inanırım
Gördüğüme inanırım
Gözümle gördüğüme
Bazen her 2 sine
gördüğüme tabi ki..
Gordugume
gordugume tabikide
Gördüğüme
Gözümle gördüğüme
Gözüme inanırım
göz olabilir
hayır..
Gözümle gördüğüme
Hicbirine😋🤣
İkisine de inanmam
Gördüğüme
Görduğume
Gordume kanks
gözümle gördüğüme
Gördüğüme
Gördüğüm
Gözümle gördüğüme
Gordugum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar