Gözünüzle gördüğünüze mi, kulağınızla duyduğunuza mı inanırsınız?

Gözünüzle gördüğünüze mi? Kulağınızla duyduğunuza mı inanırsınız?

Çünkü bazen gördüğümüzü yanlış anlamış olabiliyoruz, ya da duyduğumuz bir şeyi anlamadan yorum yapabiliyoruz...

Bana göre bir olayı doğrusuyla bilmek için iyi anlamak iyi dinlemek ve iyi gözlemlemek gerek...

Gözünüzle gördüğünüze mi? Kulağınızla duyduğunuza mı inanırsınız?

Gözünüzle gördüğünüze mi, kulağınızla duyduğunuza mı inanırsınız?


Güncellemeler
+1 yıl
bazen gördüğümüz de yanıltır, duyduğumuz da
Gözünüzle gördüğünüze mi, kulağınızla duyduğunuza mı inanırsınız?
Cevapla