Ben yemeklerde özellikle ikisini de çok seviyorum 😂 ama evli bazı çiftler kokusundan dolayı yemiyor bunları oysa çok sağlıklı. Allah'tan evli değilim 😂 diş fırçalasan da bunların kokusu geçmiyor tam anlamıyla 😁
Bana bazen eserler gece gece soğan sumak yerim. Soğan kokusu kötü evet rahatsız eder fırçalansa dahi, ama seviyorum. Bu yüzden evde kalmış soğanı seven ve kariyer odaklı bir hatun olacağım bu gidişle.
Sorun olmaz. Çünkü bende sarımsak ve soğanı çok severim. Özellikle sarımsak/soğan birini bulursum karşılıklı soğan/sarımsak yemeği düşünüyorum.
Özellikle sarımsak/soğan seven biri*
Diye düzelteyim orayı...
Arada yemek lazım tabi..
Sorun olmaz, nasıl olsa aynı anda ikimiz de yiyoruz.. Ertesi günün sabahına kadar öpüşmeyiz olur biter.. Bazen sadece sarılmak da yetmeli insana.. :)
ya sürekli sevişip öpüşmekten hiç mi sıkılmazlar :D? tabiki çoğu kez sarılıp uyumak yeterli olmalı
Şahsen Ben Hiç Sevmem Soğan Ve Sarımsağı. Karşımda ki İnsanada SAygı Gösteririm. Başa Gelen Çekilir Evlendik Bir Kere Derim
Ahahah
Cevap
26Cevap
ben hiç ama hiç sevmiyorum yemem lakin evdekileryiyor ve yiyince de asla evde duramıyorum aynı odada olmak dahi benim midemi bulandırıyor ve onun kokusu 2 gün boyunca yiyenlerde geçmiyor o yuzden yedirmem olurda evlenırsem evime sokmam aman aman uzak olsun :D
çaresine bakarsın yani düşün bira - alkol- sigara içmeyi seven bir eşin ya da sevgilin olursa sen ne yapardın :)
Sigara içen biriyle evlenmem sanırım
aynen
İkinizde yerseniz sıkıntı olmaz. Eşim dün gece sarımsaklı dürüm yediği halde bugün hala gitmemiş kokusu. Rahatsız ediyor tabii ki. Bu tarz yiyecekleri eşler beraber yemeliler.
Ben yemeyi hiç sevmem, eşim de koksun istemem ama soğan ve sarımsak çok çok faydalı ya. Doğal antibiyotik. Ye gitsin 😂😂
Sevdiğim kadından doğal antibiyotik tüketiyor diye soğuyacak veya tiksinecek değilim. İki taraf aynı anda tükettiğinde sorun olmaz zaten çok fazla alternatif var arayan bulur çözüm.
gece yemesin yeter yedikten sonra dişlerini fırçalayıp maydonoz ve ağız bakım suyunu çaksın lütfen kokarca gibi hatun istemem yanımda :/ ...
Ben soğan sevmiyorum yiyemiyorum da 😅 annemin bana duası mi bedduası mi bilemedim ama inşallah kocan soğan ı ve sakatati çok sever diyor 🙈🙈
Kokuyorsa yapacak bir şey yok yani sevgisinden vazgeçirecek değilim. Bunun için de sevgisinden vazgeçenler saçma geliyor.
Ben ikisinide sevmiyorum ve yemiyorum da, evlenmeyide düşünmediğim için😄
bunları yedikten sonra karanfilli çay iç ya da kuru karanfil çiğne bunların kokusunu karanfil geçiriyor ancak
Bence önemli olan o soğanı 2 ye bölüp beraber yiyebilmek 😄
çok dogru :D
Soğan, Sarımsak nadiren yiyorum ama çok faydalı olduğunu, karaciğer yağlanması gibi bir çok soruna çare olduğunu biliyorum. O yüzden soğan yer et yer paça yer sorun etmem.
Hayır çünkü ben soğan/sarımsak yemeyi çok seviyorum.
Sorun teşkil etmez bana göre. Karanfil çiğnesin sonra.
Ben yemediğim için istemem hıı yerse de gelip yanımda konuşmasın yeter
Bende severim sevgilimde seviyor. Ayni yemeği yiyen iki insan kokusunu almaz
Yediği gece bana yaklaşmasın yeter :D Ben de çok severim soğan-sarımsak yemeyi :D
Ye hiç de bir şey olmaz 2 kez diş fırçala, ardından ağız çalkalama suyu tertemiz yatmadan önce bol su hiçbir koku kalmaz soğan sarımsak doğal antibiyotik...
Yoo hic sorun olmaz hatta cokta iyi olur😂😂
bende seviyorum ham ham😂🙊❤
Beraber yiyebiliriz :)
Asla olmaz sonucta kocam olmus nereye kadar
Bende çok seviyorum ya
Kesinlikle olur yemeğin içinde bile yemem sogan
Kokmasin ahir gibi de
#KeyifliPaylasimlar
Ben de severim ama pişmiş halini. Çiğ sevmem.
Ayda yilda bir bir problem olmaz
Olmaz tabiki beraber yerük
Ben yersem yiyebilirsin sadece.
Seviyorsa kabul etmeli
sarımsak sorun olur ama soğan olmaz
ben de seviyorum zaten soğan sarımsak
Yok olmaz. Beraber yeriz ben bayılırım 😄
Yok bende çok seviyorum çünkü hzhzj
bence ikiside yiyorsa sorun olmaz 😄
Diş fırçası denen bir şey var.
Direk ayrı yatiyorsun
olmaz bende seviyorum
Ben de severm sorun olmaz
Yemeklerin içinde pişmiş yesin şekerim
Çözümü var sorun değil
yoo bende seviyorum :D
Erkek bence dert etmez ya
oda yerse kokmaz :)
Dişe diş kana kan , beraber zıkkımlan
Ikiside candir..
Bayılırım :)
Olmaz.
Olur
Sorun olmaz.
kızartırsan kokmaz
Bilmem ki
evet
sorun olur
Sorun olabilir
Evet olur!!
boşarım
Sorun olmaz
Olmaz
Yok severim
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar