Kin tutan biri olduğunuzu düşünüyor musunuz?

İtiraf etmek gerekirse şahsen biraz böyle biriyim. Yapılan kötülüğü kolay kolay affedemiyorum. Aynı şekilde iyilikleri de hiçbir zaman unutmam. Aslında kin tutmak güzel bir şey değil ama 70 yaşıma da gelsem bunu yenemeyeceğimin farkındayım.

Bu genel olarak çok duygusal insanların yaşadığı bir problem. Keşke vurdumduymaz biri olsaydım diyorum bazen. Peki siz de böyle biri misiniz?
Kin tutan biri olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Cevapla