Sakar mısınız? Yaptığınız en muhteşem sakarlık neydi?

Ben sanırım sakarım 😃 Dün ayak serçe parmağımı çarptım kanadı bir 15 dk sonra yine aynı ayak serçe parmağımı çarptım yine kanadı bir 5 dakika sonrada diğer ayak serçe parmağımı çarptım 😴

Sakar mısınız? Yaptığınız en muhteşem sakarlık neydi?
Sakar birisiyim.
Sakar birisi değilim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ulan çok kötü çarpmışım tam yarım saat oldu hala bandı sökemedim tırnak komple çıkmış sadece dibi tutuyor çıkaramadım alkolde dökmek istemiyorum hay böyle işi 😂
Güncellemeler
+1 yıl
yine çarptım yine kanıyor tırnak kalktı iyice söksem mi ne sinirimi bozdu ya 😒
Sakar mısınız? Yaptığınız en muhteşem sakarlık neydi?
Cevapla