İnsanın manevi sorunlarının nedeni kendini bilmediği/tanımadığı için midir sizce? Peki insan nasıl kendini bilir?

“Kendimizi bilmek, kendimize gelmek ve kendimizi okumak” Peki, İnsan nasıl kendini bilir, nasıl kendine gelir ve nasıl kendini okur?
İnsanın manevi sorunlarının nedeni kendini bilmediği/tanımadığı için midir sizce? Peki insan nasıl kendini bilir ?

Kendini bilen Rabbini bilir. Yani manen Rabbinden uzaksın, kendine gel demek midir? Bütün mesele kendini bilmek midir?
Güncellemeler
+1 yıl
? güncellendi
İnsanın manevi sorunlarının nedeni kendini bilmediği/tanımadığı için midir sizce? Peki insan nasıl kendini bilir?
Cevapla