Kilosuyla dalga geçilen arkadaşım intihar etti. Lütfen bakın?

Birinin dış görünüşü ile dalga geçmek, onu egomuzun malzemesi yapmak ne kadar kolay değil mi? Peki kaç kez düşündünüz sizin bir kaç saniyelik eğlencenizin o kişinin hayatında kalıcı hasarlar bırakabileceğini? Siz ona 'kısa, çirkin, şişko vb imasında bulunmadan önce o kişinin doğduğundan beri bu şekilde ezildiğinin, belkide artık kaldıracak gücü kalmadığını düşündünüz mü? O kişinin hikayesini, en sevdiği müziği, neden mutsuz olduğunu düşündünüz mü? Umurunuzda değil çünkü dış görünüşü güzel değil değil mi? Ne kadar acımasızsınız. Kadın dediğin zayıf olur, erkek dediğin kaslı olur gibi yakıştırmalarla öyle olmayanları acımasızca dışladınız. Neymiş kızın kol kılı varmış çocuğun boyu kısaymış. Belki o kızın bir hastalığı var ya da aldırmak istemiyor size ne? Nasıl dış görünüş hakkında yorum yapma hakkını kendinizde görürsünüz? Afedersiniz siz Allah mısınız ya? Kimsiniz? Nasıl bu kadar acımasız olabildiniz? İnsanların seçimleri dalga konusu edilmez ki siz seçemediklerini ediyorsunuz. İnsan değilsiniz
Kilosuyla dalga geçilen arkadaşım intihar etti. Lütfen bakın?
Cevapla