18 yaşına gelince size isim değiştirme hakkı verilirse Bu hakkı kullanıp isminizi değiştirir misiniz? İsminizi ne koyarsınız?

Sonuçta doğar doğmaz isminiz oluyor, siz istemesenizde. Belli bir olgunluğa gelince mesela 18 yaşına, isim değiştirme hakkı verilmeli mi? Böyle bir hakkınız olursa isminizi değiştirir misiniz? İsminizi ne koyarsınız?
Güncellemeler
+1 yıl
İsminizi seviyor musunuz
18 yaşına gelince size isim değiştirme hakkı verilirse Bu hakkı kullanıp isminizi değiştirir misiniz? İsminizi ne koyarsınız?
Cevapla