Okuduğumu anlamakta zorluk çekmeye başladım. Dikkat eksikliğim varmış, dikkatimi toplamakta zorlanıyor gibi hissediyorum?

Okuduğum kitaplar artık eskisi kadar sürükleyici gelmiyor. Kesik kesik okuyorum. Diyelim ilk cümleyi okudum ve sıkıldım kendimi atıyorum on beşinci cümlede göz gezdirirken buluyorum ve bu sayfalara dönüşüyor. Okuduğum cümleyi hatırlamıyorum. Mesela bir sayfa okudum tekrar baktığımda 'Aaa böyle mi olmuştu?' oluyorum. Akşam sıradaki bölümü okuyacağım diyelim önceki bölümde olanları düşününce hatırlamıyorum
Normal mi ben mi abartıyorum emin değilim fakat ben hafızası mükemmel olan birisiydim endişeleniyorum

Yaklaşık 1.5 yıl önce çok kötüydüm. Çok üzgündüm, kendimden nefret ediyordum. Bazı hoş olmayan şeyler olmuştu. Şimdi o dönemlerdeki anılarımı hiç hatırlayamıyorum

Birisi konuşuyor bir kulağımdan çıkıyor bir kulağımdan giriyor gibi hissediyorum ama bir yandan da ne dediğini anlıyorum

Tarih dersi hakkında bir şey okurken beynim basmıyor gibi hissediyorum

Birkaç ay önce öğrendiğim matematik formüllerini unutmuş gibiyim -gerçi bunun normal olduğunu düşünüyorum hiç bakmadığımdan ama endişleniyorum-

Aptallaşmış, hafızamda sorunlar varmış gibi hissediyorum

Ne yapmam lazım
Okuduğumu anlamakta zorluk çekmeye başladım. Dikkat eksikliğim varmış, dikkatimi toplamakta zorlanıyor gibi hissediyorum?
Cevapla