Kızdığı zaman küfüre veya hakarete başvuran insanlar çok itici değil mi?

Normalde istediği kadar efendi, kibar konuşan biri olsun bir şeye kızdı diye içinden sanki başka biri çıkmış gibi sözler sarf eden insanlar çok itici değil mi? iyi mi kötü mü belli değil diyorsun böyle olunca. kabaysan hep kaba ol da biz de selam bile vermeyelim.
Kızdığı zaman küfüre veya hakarete başvuran insanlar çok itici değil mi?
Cevapla