Tuvaletteyken sesimiz dışarıya gider, birisi duyar kaygısı yaşarız. Sanki yandaki farklı bir şey yapıyormuş gibi. 😅
Yemek yerkende, sanki insanlar seni izliyor, yemek yemene odaklanmışlar hissi yaşıyorsunuz. :)
Genelde işyerinde yemeğimi yerim. İnsan içinde yemek yemek daha çok iştah verici oluyor. Evde böyle yemek yiyemiyorum.
Hımm. Farklı bir düşünce :) genelde bunun tersi olur değil mi
😊😊
Utanmak değil de sanki yemek yerken kasılıyorum gibi geliyor bana. Evde ki gibi olmuyor.
Yani evet.. İnsanın kendi evi gibisi var mı ❤
Aynen :) Bir de dışarda kiminle yemek yediğin de önemli :)
Aynen öyle.. Sevdiğin insanla birlikteysen, zaten 70 milyon umrunda olmuyor. 😀
Cevap
2Cevap
başka evde yemek yeme ve uyuma sorunum var
Aynen dostum
Hiç utanmam yeter ki yemek olsun 😂
Pislühh 😂😂
Sensin o napayım 😂
😂😂
Biraz. Cok degil ama rahat da olmam
Utanmamda pek disarda yemgi terch etmm
Yemek 🍴 yemek bir sanat eseri
Hayır, utanmam.
Utanırim
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar