İşyerinde veya halka açık yerlerde yemek yemekten utanır mısınız?

#Günaydın öncelikle, herkese #mutlu , #huzurlu , #sağlıklı bir hafta geçirmenizi diliyorum. ☺
İşyerindeyken, halka açık bir yerdeyken yemek yemekten/yemek yerken utanır mısınız? ✋😀
Utanırım
Utanmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bu bir genel sorundur aslında. 😀
Tuvaletteyken sesimiz dışarıya gider, birisi duyar kaygısı yaşarız. Sanki yandaki farklı bir şey yapıyormuş gibi. 😅
Yemek yerkende, sanki insanlar seni izliyor, yemek yemene odaklanmışlar hissi yaşıyorsunuz. :)
İşyerinde veya halka açık yerlerde yemek yemekten utanır mısınız?
Cevapla