Bir çok insanın farklı özellikler taşıdığı aşikar. Peki senin.. ya şu huyumada bayılıyorum dediğin veya.. bu huyumda olmasa olabilirmiş dediğin huyların varmı?
Şahsınızda gözlemlediğiniz iyi ve kötü huylar neler?
Sevdiğim huyum, başka insanların gözünden dünyaya bakıp, ne hissettikleri konusunda empati yaptıktan sonra yargılıyorum. Sevmediğim huyum da, insanlara tahammül edemiyorum. Beni çileden çıkardıklarında babam olsa tanımam.
En İyi Cevaplar