Dayımla Kavga Ettim Ben Haksız Mıyım? Terbiyesiz Miyim?

Olayı anlatıyorum: Eve gelim. Dayım tuvalete girdi
Bende hazır o girmişken odamin kapısını kapamaya üsendim dedim
Hemen giyiniyim dedim
Baktım dayım tuvaletten çıktı dayı bakma buraya dedim
O da nede kapıyı kapamiyosun kızım ya falan diyince ben de tedirgin oldum bakma o zaman mal falan dedim
Sen giy üstünü bak ben napcam dedi
Sonra neyse giyindim
Televizyonu kapadım ben sevmem televizyonu
Niye kapattin dedi
Bende ben sevmiyorum o yüzden kapadim dedim
Tek Sen mi varsın dedi
Bende sabahtan beridir burdaydin dedim televizyonu izlemiyordu
Reklamlar açıktı
Zaten evde 2 kişiyiz dedim sen sabahtan beri burdasin
Dedi ki terbiyesizlik yapma bana
Bende terbiyesizlik yapmadım dedim
3 kere falan dedim bunu
Sonra demin yaptığın neydi dedi Sen tuvaletteyken hemen giyineyim diye düşündüm dedim
Odamin kapısını kapamaya üsendim dedim
Ben onu demiyorum benle düzgün konuşcaksın dedi
Bende düzgün konuşuyorum dedim
Sen bana küfür ettin dedi
Sonra seni döverim ben senin annen baban değilim falan dedi
Bende dedim sen kimsin de beni dövüyosun
Ben annene babana benzemem dedi
Yine aynısını dedim sen kimsin ki beni dövüyosun diye
Benle düzgün konuş dedi
Benim 4 tane yeğenim var ağzını açtırma dedi
Yine sen kimsinli şeyi dedim
Koluma vurdu bende bişey demedim
Şimdi de evden çıktı annem yok
Olay buydu. Cidden çok üstüme yürüdü korktum ve cevap veremedim. Annem ise sen de ona mal demişsin herkes senin dediğini kaldıramaz dedi. İki dakika susabilirdin dedi. Yine terbiyesiz olan ben oldum.. Siz ne diyorsunuz?
Dayımla Kavga Ettim Ben Haksız Mıyım? Terbiyesiz Miyim?
Cevapla