Tercih sonucunu öğrenmek için sürekli arayan akraba zımbırtıları. Peki ya amaç?

Bu sene ilk defa üni. sınavına girdim ve psikoloji istiyorum. Temelim iyi olmadığı için Psikoloji Bölümüne puanım, yetmedi. Ama bir çok öğretmenlik bölümüne gidebiliyordum ben yinede mezuna kalmaya karar verdim ve Tercih yapmadım. Simdi akrabalar arıyor ve üniye bu sene gitmeyeceğimi öğrenince " aaaa yazık ya.. üzülmeyin demekki kazanamadı fazla zorlamasın". Gibi kelimeler sarf ediyorlar. Evde sinir krizleri geçiyorum.
Bu durumu yasayan birileri var sa bana bir akıl verin onlara karşı nasıl bir tavır sergilemem gerek susmaları için?
Tercih sonucunu öğrenmek için sürekli arayan akraba zımbırtıları. Peki ya amaç?
Cevapla