18 - 19 yaşındaki gençlerin ruh halini nasıl buluyorsunuz?

30 yaşında biri olarak ben bile hayata hala umutla bakarken, o yaştakilerin her şey başına yıkılmış gibi davranmaları bana çok saçma ve yapmacık geliyor.

18 yaşımda bile olgundum. Hayata ciddi bakan biriydim üstelik. Bizim bir alt jenerasyonumuz mu değişmiş durumda. Ya da farklı yetişiyor..
18 - 19 yaşındaki gençlerin ruh halini nasıl buluyorsunuz?
Cevapla