Günlük hayatınız nasıl geçiyor? Çalışıyor musunuz, okuyor musunuz, yoksa hayatı akışına mı bırakıyorsunuz? Gelecek kaygınız var mı, yoksa anı mı yaşıyorsunuz? Eğlence, arkadaşlık, aşk, para... Sizin hayatınız nasıl şekilleniyor? Haydi herkes anlatsın!
18-25 yaş arasındaki gençler, hayat nasıl gidiyor?
Evet bu haklı bir isyan. Fakat bir insan olarak her zaman yalnız mutlu olamayacağımız da bir gerçek. Umarım hayat yolculuğunda en iyi yoldaşlarınla karşılaşırsın
Nefes almaktan kastım çalışmanı engelleyecek şekilde değil. Elinden geleni yaptıktan sonra en sevdiğin müzik eşliğinde 1 saat doğa ile iç içe olabileceğin bir yürüyüş gibi...
Merak etme yaşı 18-25 olmayan ama ruhen öyle olan çok insan var. Ya da senin de dediğin gibi 28-35 yaş arasında olup da 18-25 yaşı yaşamadan, sanki Youtube'da hızlı hızlı bie videoyu sarar gibi anlamadan yaşamak zorunda kalan çok insan var. Ama ben seni de dinlerim. Cevabını paylaş lütfen.
Sevdiğin şeyleri keşfetmek bu sorunun için iyi olabilir bence. Ama şunu da biliyorum; yaşanacak ortam negatiflik barındırıyorsa sen olumlu şeyler yapmaya çalışsan bile o negatiflik seni etkileyecektir. Bu yüzden bence kendi yaşam alanımızı oluşturmalıyız. Bundan kastım şu; toplum ile iç içe yaşıyorsan biraz ondan uzaklaşıp "o, bu, şu ne der?" diye düşünmekten biraz kendini alıkoyup, sakinleşmek iyi gelebilir. Sen ne düşünüyorsun bu dediğim hakkında?
Aşk mevuzusu yok maalesef özel hayat denen kavram yok arkadaşlık iyi o konuda sorun yok gelecek kaygısı her zaman var ama her şeye rağmen şükür diyoruz ki isyan etmeyelimm
Bunu çok kişiden duyuyorum ve genelde hayallerin ulaşılmazlığından veya gerçekliğinden bahsedilir, şüphe edilir. Herkes hayallerine ulaşacak diye bir şey yok. Fakat bu kadar fazla topluluk (genç) hayallerine ulaşamıyorsa burada gençlerin hayallerine değil de başka şeylere bakmak lazım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
gitmiyor maalesef
Nedenn?
sakin ve sessiz bir hayat yaşıyorum artık kalabalık tan insanlardan cahillerden eğitim sizlerden bıktım ya da benimi buldu bilmiyorum
Evet bu haklı bir isyan. Fakat bir insan olarak her zaman yalnız mutlu olamayacağımız da bir gerçek. Umarım hayat yolculuğunda en iyi yoldaşlarınla karşılaşırsın
İnsanlardan da çabuk sıkılıyorum yalnız hayat sürer sadece bir dişi lazım
Ben de seninle benzer düşüncedeyim.
Kaygım var daha ne olacağımı da pek bilmemekle birlikte ders çalışıyorum
Umarım her şey gönlünce olur. Umudunu kaybedeceğini hissedersen biraz nefes al, dinlen. İyi gelecektir eminim.
Nefes almaya vakit yok bir an önce karar verip ilerlemek lazım
Nefes almaktan kastım çalışmanı engelleyecek şekilde değil. Elinden geleni yaptıktan sonra en sevdiğin müzik eşliğinde 1 saat doğa ile iç içe olabileceğin bir yürüyüş gibi...
Doğru doğru
Bir sonraki sorun da 28 ve 35 yas arası olsun
Merak etme yaşı 18-25 olmayan ama ruhen öyle olan çok insan var. Ya da senin de dediğin gibi 28-35 yaş arasında olup da 18-25 yaşı yaşamadan, sanki Youtube'da hızlı hızlı bie videoyu sarar gibi anlamadan yaşamak zorunda kalan çok insan var. Ama ben seni de dinlerim. Cevabını paylaş lütfen.
O kadar sıkıcı ve monoton ki. Bu yaşlarımın böyle gideceğini asla tahmin etmezdim
Sevdiğin şeyleri keşfetmek bu sorunun için iyi olabilir bence. Ama şunu da biliyorum; yaşanacak ortam negatiflik barındırıyorsa sen olumlu şeyler yapmaya çalışsan bile o negatiflik seni etkileyecektir. Bu yüzden bence kendi yaşam alanımızı oluşturmalıyız. Bundan kastım şu; toplum ile iç içe yaşıyorsan biraz ondan uzaklaşıp "o, bu, şu ne der?" diye düşünmekten biraz kendini alıkoyup, sakinleşmek iyi gelebilir. Sen ne düşünüyorsun bu dediğim hakkında?
Sonraki sorun da 25 -28 yas arasi gencler olsun 😅
:// senin ruhun genç sen de bizdensin
Wayy tskler 😬✌️
Aşk mevuzusu yok maalesef özel hayat denen kavram yok arkadaşlık iyi o konuda sorun yok gelecek kaygısı her zaman var ama her şeye rağmen şükür diyoruz ki isyan etmeyelimm
Hakkında hayırlısı olsun kötü her zaman hayatın içinde maalesef
Çok haklısınız hacker bey
Nasıl gidiyor bilmiyorum ama hiç hayalimizdeki gibi gitmiyor bu kesin
Bunu çok kişiden duyuyorum ve genelde hayallerin ulaşılmazlığından veya gerçekliğinden bahsedilir, şüphe edilir. Herkes hayallerine ulaşacak diye bir şey yok. Fakat bu kadar fazla topluluk (genç) hayallerine ulaşamıyorsa burada gençlerin hayallerine değil de başka şeylere bakmak lazım.
gelsene
Allaha şükür her şey yolunda okuyoruz okul iyi gitmiyor ama sevdiklerim yanımda mutluyum vallahi
Mutlu olmana sevindim
26 yım ama iyi gidiyor Allah'a şükür
İyi olmana sevindim umarım daha iyi olursun
daha yeni 18im güzell yaaa
Çok güzel evet bazı şeylerin kilidi açılmaya başlıyor yavaştan
Hayatı akışına bırakıyorum
Umarım akış yönü seni en iyi yere getirir
Umarım teşekkürler
Kötü gitmiyor
İyi gitmesine sevindim. Umarım daha da iyi gider.
O anlamda demedim kötü yani demek istedim
Hmmm kusura bakma yanlış anladım. Neden kötü gidiyor?
Gelecek kaygısı yalnızlık vs 🥹
Çıkabiliyorsan kesinlikle yurtdışına çık burası gerçekten daha da kötü olacak bence
Ah ah keşke öyle bir imkanım olsa her şeyin farkındayım çok zor maddi olarqkb
:// her şey gönlünce olsun sevebileceğin insanları hayatına al sana destek olurlar
İnşallah teşekkür ederim 😊
Okuyorum
Hangi bölüm