Bence barbara çok abartılıyor. Neymiş çok güzelmiş. Bu kadın daha güzel değil mi? En alttaki de barbara








Barbara güzel kadın ama ooooooo çok iyiiii denecek kadar değil.
Kadıköy'e insem 100 tane çıkarırım ikisinden de güzel kızlar.
Güzel=ünlü algısı milattan önceleri bile vardı, hâla aşamadık.
Güzellik görecelidir herkes bu kızı da balbarayi da çok güzel bulur ama kimisi bunu begenirken kimisi balbarayi daha çok beğenir.
Barbara çok itici ya. Yemin ederim çok itici. Ergenlikten çıkamamışlara hizmet ediyor sanki yüzü. Lily çok güzel. Mila Kunis harika ötesi güzellikte. Ama Barbara iĞRENÇ. Cidden çok itici.
Cevap
20Cevap
gigi candır ♥ boşverin ikisinide
İkisi de benim olamayacağına göre bana ne güzelliklerinden derim.
barbara sadece güzel değilki kadında seksicilik de tatlıtlıkda herşey var :D
ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça
Barbaradan güzel dediği kıza bak aqsmsmdödmdmd
Nesi vae kızın çok güzel bir kız aem kendine bak
Oyuncak insanlar gözümde beş para etmez
Barbara daha güzel kızın hakkını yemeyelim
barbarayı tanımıyorum ama bu kız güzelmiş
Barbara ondan bin kat daha güzel.
Bence de bu kadın güzel.
Yasemin Allen daha güzeldir be
güzel ama onun kadar değil..
Barbara der susarım. d
Sema Kumbasar daha güzel.
Barbara candır kıskanmayın
Değil tabi ki sıradan tipi var
Kör musun yoksa numara mı ypıyorsun
her türlü Barbara derim
Barbara > All
Lily Collins 4eva
Bence evet
Güzel
Hayır
Değil tabi.
Yanılıyorsun barbara seksi görünüyor sadece. Ama güzel değil. Ve o kız 28 yaşında barbara 23 yaşında
Sen zevksizsen ben napayım
Barbara daha güzel
Güzel de çok sıradan
Bu kim la?
Barbara daha iyi
Hayir:)
Evet guzel
barbara candir
güzel
Hapsi güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar