Bu kadın sizin o çok beğendiğiniz Barbaradan güzel değil mi?

Bence barbara çok abartılıyor. Neymiş çok güzelmiş. Bu kadın daha güzel değil mi? En alttaki de barbara
Bu kadın sizin o çok beğendiğiniz Barbaradan güzel değil mi??
Bu kadın sizin o çok beğendiğiniz Barbaradan güzel değil mi??
Bu kadın sizin o çok beğendiğiniz Barbaradan güzel değil mi??
Bu kadın sizin o çok beğendiğiniz Barbaradan güzel değil mi?
Cevapla