Ağlamak, ağlayabilmek, bir rahatlama şekli midir, ağlayınca deşarj olabilir mi insan?

aglamak da gerekli bazen, ya ağlayamayacak kadar hissizsen, kalbin alev alev yanarken ruhun çırpınıyorsa, aglamayi bile beceremediysen, aglayabiliyormusunuz rahatlikla?
Ağlamak, ağlayabilmek, bir rahatlama şekli midir, ağlayınca deşarj olabilir mi insan?
Ağlamak, ağlayabilmek, bir rahatlama şekli midir, ağlayınca deşarj olabilir mi insan?
Cevapla